Toon posts:

[BC3] Interne DVD Speler kopen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Na lang twijfelen ga ik een Interne DVD speler kopen en ik kan maar niet beslissen welke ik moet kopen

dus vraag ik jullie om hulp :)

Dit zijn mijn "eisen" ;)

* Hij moet stil zijn

* Regio vrij zijn of makkelijk regio vrij te maken zijn

* Goedkoop (het liefste onder de fl 200) want ik ben arm :'(

* Goed alle DVD lezen

Hij hoeft geen Cd-rom te kunnen spelen want ik heb al een cd rom speler ...

Denken jullie dat ik dan een beetje vloeiend DVD''s kan kijken op mijn

433@542 celeron
Geforce DDR
256 MB ram ?

Alvast hartelijk bedankt voor (eventuele ;)) reacties :)

Verwijderd

Niet de stilste maar zeker niet verkeerde speler is de AOpen 1640 Slotin (met Pioneer inhoud, dus met firmware van Pioneer regiovrij te maken) en leest alles tot nu toe.

Suc6 met je keuze

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 12:29 schreef InSaNe400 het volgende:
Niet de stilste maar zeker niet verkeerde speler is de AOpen 1640 Slotin (met Pioneer inhoud, dus met firmware van Pioneer regiovrij te maken) en leest alles tot nu toe.

Suc6 met je keuze
A-Open-cd-romspelers :r

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

ik ben dan zeker de enige die dik tevreden is met zijn Aopen 12x dvd

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
UPC -- United Pocket Cleaners? Die is origineel :):):):):):):):)

Ik heb een oudje, een Pioneer Slot-in 6/32. Perfecte drive, nog NOOIT problemen mee gehad (behalve toen de DVDs een keertje gereinigd moesten worden :)). Ik kan je Pioneer DVD spelers ernstig aanraden!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Stil: TOSHIBA!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op zaterdag 12 mei 2001 13:03 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Tja, dat zijn alleen de oudere spelers van AOpen, die ratelen en doen van alles, behalve de cd afspelen :(. Als je zo''n exemplaar met draaiwieltje voor het volume hebt, is het zo''n slechte. één waarvan er knopjes voor het volume zijn, is veel beter. Hmmz, m''n broertje heeft dus die 1e, en die doet het dus 6 van de 10 keer niet. Ik heb gewoon een goedkope Lite-On 40x en die werkt perfect!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-03 17:09

Yucko

One clown to rule them all !

heb een 10/40 slot-in (slet-in) type .... beetje luidruchtig bij opspinnen. Regiocodevrij gemaakt, en is nu een Pioneer >:)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik zie bij de pricewatch een Aopen+Lite-On+Pioneer (fl 209)+Creative staan voor onder de fl 200

Welke denken jullie dat daar de beste van is ?

• BC3 Victim
De beste dat is zonder twijfel de pioneer

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op zaterdag 12 mei 2001 13:03 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Hier sluit ik mij bij aan. Ik heb een 36x AOpen gehad =>KADUUK!! Zat nog garantie op, dus teruggestuurd. Krijg ik een 40x..... die nu dezelfde kuren begint te tonen als de 36x.... :(

Maar eeuh, ff ONtopic :) :Ik denk dat dat wel een goede keuze is, misschien haal ik Žm zelf ook wel. Ik denk er namelijk ook over om een DVD-speler te kopen.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 07:31
bij mij is juist me 52x aopen cdrom drive(met knopjes) zo brak als de nete en leest me 36x aopen cdspeler wel alles(met draaischijfje)

Verwijderd

Topicstarter
Wat betekent dat: "16 : 9" etc wat bij DVD''s staat ? moet ik daar op letten als ik een DVD speler koop ?

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 12:12 schreef BAZZA het volgende:
Wat betekent dat: "16 : 9" etc wat bij DVD''s staat ? moet ik daar op letten als ik een DVD speler koop ?
Da''s de beeldverhouding (net zoals de 4:3 voor je monitor), nee, hoef je niet op te letten :)Let wel ff op of de dvd speler een digitaal-out(2 polig stekkertje) heeft voor naar je geluidskaart ( de pioneer 105s heeft dat)....

• BC3 Victim
voor een lijst van regio vrij dvd spelers zie deze lijst http://www.7thzone.com/cgi-bin/page.cgi?id_page=beg_pcdvd5b

offtop verder dvd speler niet bij vobis halen die lui doen zeer moeilijk over het regio vrij maken (zeer grote bek hadden ze opeens )
/offtopic

Verwijderd

Toshiba SDM1402

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaringen met de: Lite On DVD 12x40 ? die is maar fl 165...
Pagina: 1