[BC3] Ik krijg me fotos niet op me pc aaaaah

Pagina: 1
Acties:

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Topicstarter
Beste mensen,

ik ben sinds een paar dagen de trotse bezitter van een sony dsc-f505v.
Mega vet cameraatje, met alleen een nadeel, de bijgeleverde drivers zijn nou niet echt bepaald geschikt voor win2k.
nou heb ik middels de search een .exe file gevonden namelijk deze
alleen daar werkt ie dus ook niet mee.
Iemand anders nog voorstellen?
Ik hoor ze graag

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Verwijderd

welke foto-sofware? Ik weet ff niet welke zut ik allemaal op m''n pc heb (ehm..had, lang leve microsoft met hun vage installs), mar bij verschillende programma''s kon je gewoon importeren uit digitale camera''s.

edit''je: ik gok er op dat dat Corel PhotoPaint 9 moet zijn geweest, aangezien ik dat voor het niet-professionle bewerken gebruik.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
win2k eraf gooien en een fatsoenlijk besturingssysteem erop doen.. dan werkt et wel met de eerste de beste driver.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

-1 flame,

ik geef toe, driver ondersteuning is wat minder, maar komt doordat de semi-professionele markt in de ogen van de producenten geen Win2k gebruikt.

Dit heeft niets met Microsoft te maken. Je raakt gewoon te snel verwend door het feit dat 2k gewoon van zichzelf al veel drivers onboard is. Dus wiens schuld is het nou? Van MS of van Sony???

Ik ben was zeker geen MS-fan (win98), en nu heb ik nog wat probs met W98, maar Win2k is imho het beste Microsoft product dat ik ken. Zou trouwens wel fijn zijn als je de volgende keer je stelling iets meer zou onderbouwen, maar dit terzijde.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zaterdag 12 mei 2001 02:22 schreef MREn het volgende:
welke foto-sofware? Ik weet ff niet welke zut ik allemaal op m''n pc heb (ehm..had, lang leve microsoft met hun vage installs), mar bij verschillende programma''s kon je gewoon importeren uit digitale camera''s.

edit''je: ik gok er op dat dat Corel PhotoPaint 9 moet zijn geweest, aangezien ik dat voor het niet-professionle bewerken gebruik.
Uhhm Je hebt er geen foto software voor nodig. Je moet gewoon de goeie driver hebben en dan zit windows het als een externe HD als het ware. Ik heb nml zelf die SOny cybertshot dc1 3.3.
Misschien is er iets niet goed aan je USB

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ETM

ETM

E=TM²

Topicstarter
me usb werkt perfectemundo als ik namelijk andere dingen aansluit zoals muis, joystick of joypad werken gewoon prima.

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 02:27 schreef dragak het volgende:
win2k eraf gooien en een fatsoenlijk besturingssysteem erop doen.. dan werkt et wel met de eerste de beste driver.
:Z

• ETM

ETM

E=TM²

Topicstarter
Heeft dan niemand dit probleem met zijn combinatie sony cam en win2k :?

Verwijderd

www.sony.com ?????

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op zaterdag 12 mei 2001 02:27 schreef dragak het volgende:
Win2K IS een fatsoenlijk besturingssysteem. :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• ETM

ETM

E=TM²

Topicstarter
Op zaterdag 12 mei 2001 19:50 schreef InSaNe400 het volgende:
www.sony.com ?????
hebben ze dezelfde driver die nu ook al niet werkt:(

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 18:50

DarkSide

theres no place like ::1

Bij mij werkt ie wel.
Hij geeft wel aan dat de drivers niet ok zijn en niet installed worden.
Maar ik zie wel de extra HD en kan daar ook vanaf en op schijven. Enigste is dat ik dat scherm met de melding dat hij niet installeerd niet wegkrijg. Maar misschien komen er nog betere. Voorals nog hoef ik niet te rebooten naar 98 en ben ik tevreden.
Dus probeer gewoon wat te klooien met je explorer open totdat je je removable HD ziet.
Suc6

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Ik heb een Sony DSC-S70 en precies hetzelfde
gelul.
Na een paar dagen zoeken ben ik een update
tegen gekomen van de USB drivers voor Sony
apparatuur (ik heb ook een usb mem. stick reader).
Zoek even naar usbdrv13.exe op de sonysite
of bijv. via altavista.
Ik wil het ook wel even aan je mailen.

• ETM

ETM

E=TM²

Topicstarter
Op zaterdag 12 mei 2001 23:48 schreef ApoeItoe het volgende:
Ik heb een Sony DSC-S70 en precies hetzelfde
gelul.
Na een paar dagen zoeken ben ik een update
tegen gekomen van de USB drivers voor Sony
apparatuur (ik heb ook een usb mem. stick reader).
Zoek even naar usbdrv13.exe op de sonysite
of bijv. via altavista.
Ik wil het ook wel even aan je mailen.
die driver heb ik dus ook en die werkt dus niet, nou had ik dus wel al de standaard driver gebruikt die op de bijgelevede cd zat.
Maar in een van de searchpost die ik had gevonden werd gezegd dat je die eerst moest verwijderen. Dat had ik dus ook gedaan maar nog steeds dat uitroeptekentje in me apparaatbeheer, terwijl hij op de pc van een vriend van me gewoon werkt onder win98 dus de camera+kabel is gewoon goed.

Ik word zo langzamerhand best wel gestoord van die camera |:(

• HighLander
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2020

HighLander

One day you will see

verkopen?

Driverguide al geprobeerd?
sony gemailt?
Willekeurige twaindriver (weet ik veel hoe jij die zooi wil/moet importeren).

Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

Verwijderd

zelfde probleem heb ik gehad met windows whistler zij verwezen mij naar www.sony.de misschien staat hij daar bij !. Ik ben toen gestopt met whistler ik wacht nog even !

Verwijderd

Dit ligt puur aan de drivers die niet volledig win2k comp. zijn. Ik heb het ook, maar dan met de webcam go. De drivers zouden geschikt zijn voor 98,me en 2k, maar in de laatste krijg ik hele mooie bsod''s, terwijl ie wel goed in 98 werkt.

edit:
nav dit topic weer eens bij creative gekeken. D''r waren weer nieuwere drivers, en die lijken wel goed te werken.
Voor jou dus maar afw88 en hopen op goede win2k drivers, en voorlopig maar in win98 met je cam communiceren.

• ETM

ETM

E=TM²

Topicstarter
Ik klooi idd nog maar wat aan, lukt voor alsnog niet
dan maar op me andere pc''tje de foto''s downen
is toch lastig dat m''n pc''tje er zo moeilijk over doet
iig iedereen bedankt voor hun reactie

Pagina: 1