Toon posts:

[BC3] Frontpaneel geval :-)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had een vraagje. Ik ben op zoek naar een soundcard die een frontpaneel achtig iets meeleverd (zoiets als de Live drive II van de soundblaster live platinum). Heeft iemand een goed advies in welke soundcard. Of weet iemand een 2e handse ? Ik wil namelijk mijn draaitafels en mic''s er in pluggen.

Bij voorbaat dank !
Frank

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Creative SBlive! platinum = perfecte drive (bugt alleen op IRQs als er veel hardware in het systeem zit).Ik heb hem zelf ook (dan zonder livedrive) en er komt geweldig geluid uit.

grtz,

-this message is transmitted on 100% recycled electrons-

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
whehe jah.. ik heb zelf ook een live player 5.1 :-) alleen die platinum is 2.5x zo duur :-) En ik krijg er software bij die ik allemaal al heb :-).. dus tjah.. daarom was ik naar een andere op zoek

• BC3 Victim
Je kunt uiteraard ook zelf zo''n frontpaneel in elkaar sleutelen.. ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Op vrijdag 11 mei 2001 23:40 schreef hezik het volgende:
Je kunt uiteraard ook zelf zo''n frontpaneel in elkaar sleutelen.. ;)
Ja, ik geloof dat het schema hiervan een jaar geleden in een Elektuur stond...

• BC3 Victim
Heb je niet echt een schemaatje voor nodig, het enige wat je nodig _zou_ kunnen hebben is een voorversterkertje voor die draaitafels..

Verwijderd

Topicstarter
Ahum tjah.. :r :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar harstikke thanx voor de replies ! Iemand nog meer ideeën ? :)
Pagina: 1