Toon posts:

[BC3] SBlive 5.1 en afspelen divx met powerdvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik met powerdvd3 een divxje wil kijken, dan is het audio gedeelte geen "surround". Ik heb een 4 speaker opstelling, en als ik een DVD film bekijk, komen de stemmen uit de twee voorste speakers en de effecten uit alle 4, zoals het hoort. Maar als ik een divxje bekijk, dan klinkt het geluid "stereo", dwz: de stemmen komen uit alle vier de speakers, maar t is wel stereo...

Is het normaal dat een divxje geen surround geluid met zich meedraagt ??

Alvast bedankt. en nee, divx is niet illegaal, misschien heb ik em wel zelf gemaakt :P.By the way, ik weet zeker dat de film wel surrround heeft. Alvast bedankt voor de hulp!!!! :)

enne, ik heb pas sinds kort een 4 speaker opstelling, vandaar dat t me nog niet eerder is opgevallen :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ligt aan de audio track

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op vrijdag 11 mei 2001 22:47 schreef AirHead het volgende:
Alvast bedankt. en nee, divx is niet illegaal, misschien heb ik em wel zelf gemaakt :P.By the way, ik weet zeker dat de film wel surrround heeft. Alvast bedankt voor de hulp!!!! :)
Heb je de ac3 track wel aan je divX gehangen of heb je er een mp3je van gemaakt?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Met powerdvd een DIVX kijke? Huh??? PowerDVD id alleen voor DVD. Divx moet je gewoon met je mediaplayer kijke. Misschien helpt dat of ik snap het neit :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen