[BC3] DV camera in de metro...

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zag laatst een advertentie in de metro een DVcamera ik geloof van JVC ongeveer 2600 piek incl. Firewire kaart.

Vraagje? Heb ik dan nog een capture kaart nodig Miro ofzo of is de firewire kaart al genoeg om mijn video heen en weer te gooien, bewerkt of onbewerkt?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ok ik kan het fout hebben, maar ik denk dat het gaat om de gr-DVL 157 met Digital NightScope, DV In/Uitgang, Digitale foto uitgang en nog een zooi dingen.

Ik heb ongeveer zo''n advertentie ook gezien in R''dams Dagblad.
Ik ben toen en verder gaan kijken en ben tot de conclusie gekomen dat je bij de MediaMarkt goedkoper uitbent al koop je de videocamera en firewire kaart ''los''!!!.
Om terug te komen op je vraag.
Je hebt dan verder geen andere kaarten nodig want bij de JVC zit al standaard software geleverd en bij die Firewire kaart ook.
Dat zijn dan wel de meest simpele programma''s maar je kan alvast wat.
En anders koop je toch gewoon Ulead MediaStudio of Adobe Premiere >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
[quote]Op zaterdag 12 mei 2001 07:41 schreef MdeKooker het volgende:
Ok ik kan het fout hebben, maar ik denk dat het gaat om de gr-DVL 157 met Digital NightScope, DV In/Uitgang, Digitale foto uitgang en nog een zooi dingen.

Die GRDVL157 moet je voor ongeveer 2149,- wel moeten kunnen krijgen.. voor de rest van het geld kun je dan inderdaad zelf wel een DVkaart kunnen kopen ja ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen