[BC3] DivX spelen > onvoldoende geheugen :(

Pagina: 1
Acties:

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-03 12:05
Ik heb zojuist een DivX film gedownload, maar als ik hem dus wil spelen zegt windows media player dat ik onvoldoende geheugen heb :? ik heb opnieuw de codec geinstalleerd, maar hij blijft blaten dat ik onvoeldoende geheugen heb :(.

Ik heb ook een divx spsler geprobeerd maar die zegt dat hij het bestand niet kan openen (zonder goede reden :P)

specs:
amd 1200
256 mb
geforce 2 gts (asus v7700)
40 gig schijf waarvan 34 vrij is.

wie o wie helpt mij?

edit:

Ik kan hem gewoon in VirtualDub openen :?

MUZIEK!

Verwijderd

juiste codec installeren

Verwijderd

Virtueel geheugen aanpassen?!?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
en wat zijn de bestandseigenschappen van die file ?

wat zegt jou dat het DivX3.11Alpha is en niet 1 van de andere duizenden codecs?

wat zegt AvInfo van die file?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-03 12:05
hmmz nog meer vaags: als ik eigenschappen doe, kan ik wel gewoon de film kijken bij voorbeeld :? :?

bij videoindeling staat: 480 x 320, 24 bits, 231502 frames, 25,000 frames/sec, 62 kB/sec, DIVXMPG4 V3

ik zal AvInfo eens downloaden...

* Halfkakkende snapt er de ballen niet van :P

edit:

ik heb trouwens divx 3.11, smr (die het niet is :P en de nieuwe divx geinstalleerd

MUZIEK!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
vat ut ook niet, ik heb 450 divx maar ik gebruik ook gewoon Alpha 3.11 hoor

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1