[BC3] Live! 1024 driver (win98SE)

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Weet er iemand waar ik een driver + software(liveware?) kan vinden voor creative soundblaster live! 1024. Ik ben namelijk men cd kwijt :9 Op de site van creative en op soundblaster.com staan ze niet. Of ga ik beter naar de winkel om een nieuw of gecopieerd schijfje? Nu staat ie als soundblaster 16 geïnsteleerd maar dan heb ik geen surround en een groot eax probleem. (de search werkt niet :?).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 19:52

Stefano

Ondertitel Not Found

• BC3 Victim

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Bedankt gasten, ik vond hem echt ni |:(