Toon posts:

Pizza Syndicate

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Pizza Syndicate is deel 2 van Pizza Tycoon. Dit vond ik altijd een heel erg :)Cool :) spel. Deel 2 is 5 November in Duitsland uitgekomen, maar weet iemand wanneer hij hier uitkomt, en is hij inderdaad zo leuk als deel 1? Ik wil hem wel gaan kopen namelijk...

:) Greetingz Big Tazzz

• Pacific
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-10-2025

Pacific

ehhhhhhh ik heb hem hier toch al een week of 3 liggen en hij is niet te kopieren!

Verwijderd

Topicstarter
Fuck

Echt niet te kopieren???? :):')

En...
Waar heb jij hem gekocht? En wat kostte ie?

• Pacific
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-10-2025

Pacific

ik heb hem gewwon hier bij de plaatselijke boekhandel gekocht voor 99,- piek maar op verschillende w*r*z-sites heb ik al gezien dat je hem kon d/l btw bij gamecopyworld staat wel hoe je de duitse versie kan back-uppen maar dat werkt dus niet voor de nederlands

Verwijderd

hij's inderdaad erg makkelijk te vinden op het net, maar er is geen REET aan.. pizza tycoon roeleerde, maar dit is niet van dezelfde makers en een ERG lame rip-off.. houdt je misschien een uurtje bezig of als je een die-hard pizza-tycooner bent, dan misschien een uur en een minuut...

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
volgens mij is er een misverstand.

eerst Pizza tycoon
dan Pizza syndicate
dan Pizza syndicate 2

Verwijderd

Topicstarter
Pizza Syndicate 2 bestaat niet, maar Pizza Syndicate is een nieuwe versie, van andere makers, van het beroemde spel Pizza Tycoon, dus ik noem het gewoon Pizza Tycoon 2....
Pagina: 1