Ik gebruik al heel lang winamp, maar nu ben ik een beetje uitgekekn.....welke zijn volgens jullie dan de beste???
Is er iets anders dan winamp dan? 
En trouwens hoe kan je daar nou op uitgekeken zijn.. ik zet mijn muziek gewoon aan, stuur winamp naar m''n tray en daar zit ie dan de hele dag.
Ik moet wel zeggen dat ik m''n eigen frontend om winamp heen heb gebouwd, met database-functies, statistieken, betere random, etc.
En trouwens hoe kan je daar nou op uitgekeken zijn.. ik zet mijn muziek gewoon aan, stuur winamp naar m''n tray en daar zit ie dan de hele dag.
Ik moet wel zeggen dat ik m''n eigen frontend om winamp heen heb gebouwd, met database-functies, statistieken, betere random, etc.
Siditamentis astuentis pactum.
Winamp, iets beters is er nog niet en zal er ook niet komen, denk ik. Kan in principe alles ondersteunen wat er ter ondersteunen valt.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Winamp, weinig resources goede kwaliteit, wat wil je nog meer?
Iets zegt me dat dit wel eens een heel saai topic zou kunnen worden..
Maar euh, Winamp.
Maar euh, Winamp.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
xmms voor X window (ok, flauw)
en natuurlijk winamp onder dat andere OS''je wat ik op mn computer heb staan
en natuurlijk winamp onder dat andere OS''je wat ik op mn computer heb staan
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
REM "Topic"
If post is "Mp3 player for Windows" then goto Lock
Lock:
Call forum master
insert lock on topic
goto end
End:
logout
If post is "Mp3 player for Windows" then goto Lock
Lock:
Call forum master
insert lock on topic
goto end
End:
logout
Verwijderd
Winamp
heb ook een stel andere geprobeert maar winamp is gewoon snel en gebruikt weinig resources.
Sonique ziet er wel leuk uit maar vind het nogal traag.
heb ook een stel andere geprobeert maar winamp is gewoon snel en gebruikt weinig resources.
Sonique ziet er wel leuk uit maar vind het nogal traag.
mp3play.exe ?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Winamp is op zich wel goed, maar voor (veel) betere geluidskwaliteit zou ik zeker de Mag-Plugin gebruiken (http://www.mars.org/home/rob/proj/mpeg/mad-plugin/)
Of Jet-Audio downloaden op www.cowon.com
Of Jet-Audio downloaden op www.cowon.com
Verwijderd
K-Jöfol
Weinig resources
mooie skins
Alleen me logitech cordless keyboard werkt er niet mee.. winamp wel
Weinig resources
mooie skins
Alleen me logitech cordless keyboard werkt er niet mee.. winamp wel
Winamp, met joystick plugin (zodat ik in Q2 kan zappen)
Winamp, zelfs onder UT ( mbv Winampmod )
Verwijderd
Hier had je moeten zijn ipv je reacties. Nu ben je te laat en ben je zelf de pineut....Op vrijdag 11 mei 2001 11:43 schreef klaasjong het volgende:
O-N-Z-I-N-N-I-G ! !
Pagina: 1