Toon posts:

[BC3] Mpeg 1 en 2 capturen....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De Radeon capture direct mepg 1 of 2. dus wat dat betreft klopt het verhaal niet.

Dan zijn de
Radeon ViVo OEM
Radeon ViVo Retail
Radeon AIW

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik wil in mpeg 1 en 2 formaat gaan capturen van de kabel en later ook afspelen op de tv (liefst beide hardwarematig). Hiervoor heb ik dus een tv kaart of een all in one kaart nodig. Wat is de beste kaart (prijs/kwaliteit) dus of een all in one kaart of een videokaart en n losse tv-capture kaart. Dit allemaal samen mag niet meer dan 700 piek kosten.
Ow ja voor ik t vergeet dit moet in n AMD Athlon Thunderbird 1,2 GHZ 266 FSB, Asus A7M266, 128MB DDR-SDRAM etc.

Alvast bedankt........B-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-03 16:20
Een video-capture kaart. Een andere keuze is er niet. Ik bedoel dus géén TV-capture kaart (eigenlijk gewoon TV-kaart genaamd).

De reden hiervoor is dat al deze dingen niet Mpeg1 of Mpeg2 kunnen capturen rechtstreeks. Dus dan zou je later moeten coderen. Alleen als je een HEEL SNEL systeem hebt zou je het in real-time softwarematig kunnen doen.

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-03 00:10
En zijn systeem is ook zeker niet langzaam :). Ik denk dat mpeg caputuren nog wel lukt met een Athlon 1.2, echter hangt t nogal van de capture resolutie af.

• BC3 Victim
Dus met n ATI radeon VIVO 64 MB DDR kan ik capturen vanaf de kabel (gewoon tv-prog.) op de tv afspelen, hardwarematige dvd playback en ook nog ns serieus gamen voor maar 599 piek (pricewatch). Maar dan moet ik nog n tv-kaart kopen om tv op mn desktop te kijken.

GOED?? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
DUS..................???:?

Pagina: 1