[BC3] CD-RW op Sony DVD

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ja, ik weet het, dit is al meerdere keren behandeld, maar aangezien ik eindelijk een oplossing heb, zijn er misschien meer mensen die dit willen weten.

Ik heb vrijwel alle merken CDRŽs en CDRWŽs getest op mijn Sony DVP335. Ondanks alle adviezen, Princo werkt ook niet.

Ik heb 3 types gevonden die het wel doen. Dit zijn de CDRWŽs van Nashua, Platinum en Verbatim.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

mijn dvd speler een oude maar ja s315 kan zonder moeite cdr''s en cdrw''s lezen alle merken, ook 3 kwartjes cd''s ..>:)

Verwijderd

zit ik er lekker midden in met m''n 325, ik kan niets lezen van wat ik getest heb. mmore, philips en tdk vooral.

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-03 07:16

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Ik heb de Sony DVP 725D en die leest Philips RW''tjes prima.

Fashionably sensitive, but too COOL to care

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Ik snap iets niet... Ik heb ook de Sony s725. CD-R''s en CD-RW''s ''hoort'' hij niet te lezen. Mijn Philips Silver Platinum 80m. leest hij dan ook niet. Nu lees ik net dat een RW''tje van Pihilps het wel doet. Die heb ik geen, maar ik dus mijn Plestor CD-RW''tje erin gooien (kwam met brander mee) en die pakt hij wel... :?

Als de speler dan toch iets kan lezen, dan moet het toch juist een CD-R zijn?! CD-RW is toch moeilijker om te lezen dan een CD-R omdat de kristallen of zoiets niet 100% (originele cd), niet 40% (CD-R), maar enkel 20% (CD-RW) zijn (las ik laatst ergens).

Hoe kan dit? :? Ik vind het wel cool, daar niet van... :)

.... Ik weet het ook niet

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-03 07:16

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Het heeft volgens mij ook te maken met de kleur van de reflectie laag van de cd.
Mijn Sony DVD speler "leest" alleen philips RW''tjes met een zilverkleurige reflectie laag.

Sony zegt dat ze bewust hun DVD spelers zo hebben gemaakt dat ze CD-R en CD-RW weigeren om hun "eigen" MiniDisk syteem niet te beconcureren.

Klik hier voor een Sony DVD Players CDR/CDRW/VCD/SVCD compatibility list.

Fashionably sensitive, but too COOL to care

Pagina: 1