[BC3] Voor speakers maken geen geluid!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een DTT2500 setje, en na het herinstaleren van mijn geluidskaart werken alleen de achterste boxen nog!

Ik denk dat het een software/instellingen probleem is, want als ik op het test knopje op de equalizer druk, dan werken alle boxen wel!

help me plz :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ik neem aan dat het hier om een sb live kaartje gaat... heb je de instellingen in live!ware van dat ding al gecontroleerd ? misschien staat 4 speaker support nog niet aan ofzo....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

SbL!ve kaartje?? Dan heb je vast niet alle stekkerjes/snoertjes erin geplugd. Je hebt de groene en de zwarte, de zwarte is rear en de groene is front. Misschien zit de groene er niet goed in. Naja..alles via de S/PDIF afspelen werkt veel beter.

Verwijderd

Moet op geluidsicoontje clicken in de taakbalk --> eigenschappen van audio --> geavanceerde eigenschappen --> digital out aanvinken ;)

Dan doet ie het wel >:)

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 15:40 schreef Der_Kaiser het volgende:
Moet op geluidsicoontje clicken in de taakbalk --> eigenschappen van audio --> geavanceerde eigenschappen --> digital out aanvinken ;)

Dan doet ie het wel >:)
Het staat er niet eens bij!

het is wel een SBLive!1024 en ik heb overal 4 speaker support aan gevinkt!

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 15:31 schreef Tweakert het volgende:
SbL!ve kaartje?? Dan heb je vast niet alle stekkerjes/snoertjes erin geplugd. Je hebt de groene en de zwarte, de zwarte is rear en de groene is front. Misschien zit de groene er niet goed in. Naja..alles via de S/PDIF afspelen werkt veel beter.
Ja die zitten er allemaal in.....

• BC3 Victim
^^^^^^^^^^^^^^UP^^^^^^^^^^^^^^^^^^

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
het zit ergens bij de instellingen van de live software

had hetzelde bij een kennis, weet zo niet meer wat het was maar het zat 100% zeker in de software/settings daarvan

Verwijderd

DIGITAAL/ANALOOG aangesloten?

DIGITAAL

Geavanceerde audio eigenschappen, Digital Output Only aanvinken. Als je de SoundBlaster 1024 hebt, moet die erbij staan!
Zet verder gewoon de instellingen ff op Live!Surround.
Pagina: 1