De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Alweer een nieuwe
Daar wordt je ook schijtziek van
. Heb je net de Live! Platinum 5.1 .........
Verwijderd
dat zal wel meevallen ze gebruiken bij creative al 2 jaar lang dezelfde chip dus of je idd van nieuw kan spreken neh.
Ik vind die nieuwe terratec kaart veeeeel intressanter.
Ik vind die nieuwe terratec kaart veeeeel intressanter.
de Terratec M96 bedoel je? opvolger van 88MT?
weet je daar info van te vinden?
weet je daar info van te vinden?
Yep no terratec for me...
Ik gebruik al tien jaar creative en deze kaarten hebben mij nog nooit teleurgesteld.
Voor de gemiddelde gebruiker leveren deze gebruiksvriendelijke kaarten een goede performance en het zijn echt allrounders.
Als je profesioneel met muziek bezig bent kun je een Terratec overwegen maar er zijn dan natuurlijk nog veel betere studio oplossingen die nog meer centjes kosten...
Ik hoop alleen dat deze nieuwe kaart naast EAX dus ook A3D (liefst 2.0)ondersteunt en een ingebouwde AC3 dolby surround decoder heeft, met een mooie break out box voor in me towertje.
Ik gebruik al tien jaar creative en deze kaarten hebben mij nog nooit teleurgesteld.
Voor de gemiddelde gebruiker leveren deze gebruiksvriendelijke kaarten een goede performance en het zijn echt allrounders.
Als je profesioneel met muziek bezig bent kun je een Terratec overwegen maar er zijn dan natuurlijk nog veel betere studio oplossingen die nog meer centjes kosten...
Ik hoop alleen dat deze nieuwe kaart naast EAX dus ook A3D (liefst 2.0)ondersteunt en een ingebouwde AC3 dolby surround decoder heeft, met een mooie break out box voor in me towertje.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
luitjes ... geen speculaties please, kom met url''s
Verwijderd
nee niet de m96 oid de sickpack geloof ik 5.1 kaartje met optisch i/o en a3d2.0 en aex ondersteuning
Verwijderd
Laat ze eerst eens met fatsoenlijke win2k drivers komen, dan praten we over nwe kaarten..
ja heb ik wel iets over gelezen, ondersteun een oft andere beveiliging, alleen met zo n kaart kan je dan bep. files afspelen, zal kijken of ik de link nog kan vinden.....
Verwijderd
en de 88mt of 96m is nou ook weer niet zon heel goed kaartje. Als je dit voor prof audio werk wil gebruiken wordt je uitgelachen.
Ja ik heb ook altijd creative kaarten gehad. ik vind ze een beetje te saai worden dat eax oeoe nou at heb je na 3 x ook al gezien.
Ja ik heb ook altijd creative kaarten gehad. ik vind ze een beetje te saai worden dat eax oeoe nou at heb je na 3 x ook al gezien.
Psies...Op donderdag 10 mei 2001 03:08 schreef erniemars het volgende:
luitjes ... geen speculaties please, kom met url''s
.... Ik weet het ook niet
spijt me
Ik kan de review helaas niet meer terug vinden. Maar in de conclusie van deze review stond dat het wel een hele mooie kaart was ....Hercules (of was het nou toch terratec) .... maar dat hij aan de late kant was nu er in Juni of zo weer een nieuwe Serie soudblasters aankwam.
Ik kan de review helaas niet meer terug vinden. Maar in de conclusie van deze review stond dat het wel een hele mooie kaart was ....Hercules (of was het nou toch terratec) .... maar dat hij aan de late kant was nu er in Juni of zo weer een nieuwe Serie soudblasters aankwam.
Pagina: 1