UCHE UCHE...
Ik reageer hierbij even op de sceenshots van scores die geplaatst zijn. Dat je bovenaan staat is wel leuk en aardig maar zegt geen F*ck over of je goed kan spelen. Je kan ergens middenin de lijst staan (engineer) en toch van onschatbare waarde zijn voor het team. Iedereen kan een beetje in de rondte lopen en mensjes afknallen in TFC en 1e worden (als je dat wilt en leuk vind is HL je spel en moet je dan maar eens proberen eerste te worden). Ik weet niet of dat hier ook het geval is en/of deze scores behaald zijn met captures...want dat kan ik niet aan de screenshots zien maar uit de onderstaande tekst kan ik dat niet opmaken. Wat ik duidelijk wil maken is dit > TF staat ergens voor, namelijk voor TEAM fortress. Dat betekent dat je in een TEAM speelt en dat je speelt om als TEAM te winnen. DAT JE EERSTE BENT DOET ER GEEN FUCK TOE. 1e worden is geen kunst, in goed teamverband samenspelen is heel wat moeilijker. Nog veel belangrijker is dat je lol hebt in het spelen en niet alleen maar denkt "ik moet eerste worden ik moet eerste worden"
Daarom hoop ik ook vurig dat je bij TF 2 GEEN scores/frags kunt zien. Hoogstens die van jezelf zoals bij Counterstrike >
Hopelijk zit ik fout met deze bevindingen want aan een paar gloryhounds in de clan hebben we niets..