[BC3] Live 5.1 hapert

Pagina: 1
Acties:

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
zelfde probleem hier.. alleen niet met een live maar onboard sound.. het komt bij mij alleen voor als er wat cpu belasting is..
en niet eens 100% hoor ! bij 25% al..
ik vind het idd. ook erg raar.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• 10loser10
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-08 15:30
Heya ik had is in mijn computer een live Value, nu heb ik er een 5.1 ingezet en nu merk ik dat tijdens het afspelen van mp3 hij soms hapert kent iemand dit probleem, en weet iemand hier een oplossing voor ????

Specs:
Athlon 900@900
128 mb 133
Geforce ddr
Abit k7 -raid

Verwijderd

Ik heb hier hetzelfde probleem

Alleen bij mij doet zich het probleem voor in Win 2000. In Win 98 heb ik er geen problemen mee. Ik heb er wel een oplossing voor, maar zo hoort het eigenlijk niet.

Je moet in Winamp je output veranderen van Directsound naar waveout. Dat verhielp iedegeval bij mij het happeren in Winamp

Verwijderd

huh, kijk eens bij www.viahardware.com en bekijk dan eens de KT7 faq............

waarschijnlijk ook een latency patch nodig, kun je aldaar halen.......

succes......

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik had ook problemen met mijn SB Live.
CD''s gaven kraakjes e.d. Heb een vergelijkbare config als jij.

De oplossing, voor mij, was niet de latency patch. Ik heb de videocard acceleration een tikje lager gezet. Dit was een van de tips die ik bij de forums van Creative.com heb gevonden. Kijk daar eens en uiteraard ook naar de Faq van Paul Howland op Viahardware.com

Succes

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Heren,

Misschien is het wijs om hier: http://alive.singnet.com.sg/tech/win2k.htm

even rond te kijken. Ik had zowel in win98 als win2000 kraken, nu niet meer....
Meest effectieve blijkt heel vaak toch het verplaatsen van de kaart naar een ander pci slot, maar dat hebben jullie vast al geprobeerd....

Gewoon alle oplossingen even nalopen, ook leuk de spdif uit in Power DVD....

Groet

Jeroen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ehh, deze bedoel ik eigenlijk voor de juiste pagina...

http://alive.singnet.com.sg/tech/click.htm

Verwijderd

Het probleem hier is gevonden.

Het blijkt Remote center te zijn die hier voor de haperingen zorgt.
Vond het soieso al een raar programma.
Na kale installatie van Win 2000 en de SB 5.1 Live CD crashte het programma al. maar het blijft wel zwerven in de vorm van een icoontje naast de klok.
Als ik het daarna uitzet verhelpt voor mij het probleem. En na het herstarten van Rcman.exe begint het gehaper weer.
Pagina: 1