[BC3] winamp op een paar boxen, spellen op andere??

Pagina: 1
Acties:

• Kripppo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-08 17:31
Haai,

Ik vraag me af of het mogelijk is om winamp mijn Mp3-tjes op mn boxen van mijn stereo af te laten spelen (werkt, maar nu komt het) EN bijvoorbeeld de rest van het geluid door mijn gewone boxen (laptec boxen die bij computer staan). Zodat ik achtergrond geluid muziek heb en de spellen gewoon kan spelen zonder mn muziek af te zetten. Ik heb een Soundblaster Live 1024 onder Win2000..
Iemand een iedee hoe dit aan te pakken?

Alvast bedankt....

Greetz Krippo

Asus A7V, TB 1000 MHZ, 384 MB , SB1024, 3 x 30 GB , Asus V6800 Deluxe,3COM netwerkkaartje, Tv-kaartje

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
2e soundcard van F35 erin gooien.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 09 mei 2001 13:24 schreef Kripppo het volgende:
Haai,

Ik vraag me af of het mogelijk is om winamp mijn Mp3-tjes op mn boxen van mijn stereo af te laten spelen (werkt, maar nu komt het) EN bijvoorbeeld de rest van het geluid door mijn gewone boxen (laptec boxen die bij computer staan).
D''r is een manier voor: NOG een geluidskaart in je pc prikken. En dan winamp vertellen dat-ie die geluidskaart moet gebruiken (de secondary dus). Alle standaard geluiden (windows, games enzo) gaan automatisch door de "primary" geluidskaart. Ik heb het een tijdje zo gedaan, totdat ik geen spelletjes meer speelde (of amper) en de windows sounds uitgezet heb.

Met je 4 points ding kan je helaas niets regelen in die trand, volgens mij.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Kripppo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-08 17:31
Nog een andere geluidskaart erbij was niet echt de bedoeling...
Ik zoek iets in de trand van dat je kan kiezen door welke boxen je geluid wil sturen.....

thanx anyway voor de replies

Krippo

Asus A7V, TB 1000 MHZ, 384 MB , SB1024, 3 x 30 GB , Asus V6800 Deluxe,3COM netwerkkaartje, Tv-kaartje