Toon posts:

[BC3] Ghost in the Shell DVD audio out of sync...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de Ghost in the Shell DVD op mijn Philips DVD701 speler afspeel, dan loopt het beeld en de audio niet synchroon, zowel de Engelse als Japanse taalkeuze. Weet iemand hoe dit komt? :?

Op de DVD staat ook een ''The making of'' waarbij de audio wel goed loopt, maar dat komt misschien doordat de audio niet op een aparte spoor zit ofzo...

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-03 08:45
Ik heb die DVD ook, maar ik heb nergens last van, en ik gebruik nog wel software decoding!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie, maar ik gebruik een stand-alone player, met een DVD speler voor een computer heb je meer mogelijkheden om via software het afspelen te beïnvloeden...

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op woensdag 09 mei 2001 12:58 schreef Kojak het volgende:
Als ik de Ghost in the Shell DVD op mijn Philips DVD701 speler afspeel, dan loopt het beeld en de audio niet synchroon, zowel de Engelse als Japanse taalkeuze. Weet iemand hoe dit komt? :?

Op de DVD staat ook een ''The making of'' waarbij de audio wel goed loopt, maar dat komt misschien doordat de audio niet op een aparte spoor zit ofzo...
R2 DVD zeker?? klot, de R2 versie van GITS heeft een slechte sync, gewoon productiefout, ik heb het ook en ik ken er meer di ehet hebben, daarom heb ik ook de R1 van GITS erbij gekocht :) maar me DivX van de R2 rip die ik heb gemaakt heb ik wel goed gesynched achteraf, zitten alleen hier en daar nog een paar kleine foutjes qua synchen in mischien

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt BoKKiE voor de opheldering :), ik had al een vermoeden dat het een produktiefout was...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ff rippen en encoden met de pc naar MPEG1/VCD, dan kan je hem in ieder geval kijken mits die speler VCD ondersteund...

http://www.vcdhelp.com/

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 10 mei 2001 12:15 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

R2 DVD zeker?? klot, de R2 versie van GITS heeft een slechte sync, gewoon productiefout, ik heb het ook en ik ken er meer di ehet hebben, daarom heb ik ook de R1 van GITS erbij gekocht.
Gaan we opsommen? mijn (R2) DVD van the fifth element (Le Cinquime Elemente oid) heeft ook geluid wat achterloopt op het beeld. Niet veel trouwens en je ziet het alleen goed bij snelle dialogen (vandaar "lip-sync").

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1