[BC3] VGA --> Pal

Pagina: 1
Acties:

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 19:54

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Topicstarter
Ik wil graag men divxen op tv kunnen zien, alleen kep nu een geforce 2 gts zonder tv-out en ik ben niet van plan om een nieuwe videokaart te kopen. Tenzij er pci kaartjes zijn met tv-out alleen die kan ik niet vinden. Dat ding van trust moet rotzooi zijn hoor ik van iedereen en ik kom ook wel us een converter tegen op een site,alleen staat er dan weer geen informatie bij, dus wat moet ik nu doen, of toch wel een nieuwe videokaart kopen?

grtz fr0st

onbereikbaar.nl

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Trust is brak - ik heb zowel de oude Gameviewer als het model wat nu gangbaar is gehad.
Geforce2MX met TVout is al beter, die heb ik nu (alleen zou jij dan gaan voor een Geforce2GTS-TVout)
en een semi-professonele VGA>PAL converter kost zo''n 300-500 piekjes.

Lijkt mij makkelijker om een inruil actie te doen...

PCI kaartjes met TVout staan wel degelijk in de Pricewatch
Niet een aanrader, maar de SiS :r is er ook in een TVout uitvoering voor onder de 80 gulden.

De Geforce2GTS met TVout heeft alleen geen Dual (alleen de MX), je moet wisselen tussen TV en Monitor (bij de Asus drivers middels CTRL-ALT-T)

Handig met soldeerbout? -> http://www.hut.fi/Misc/Electronics/circuits/vga2tv/cindex.html
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/SiliconValley/Horizon/7694/vgatv/images/thumbsch.gif

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Topicstarter
Ja inruilactie zou leuk zijn, maar kdenk niet dat er mensen zijn die hun gts met tvout in willen ruilen voor een gts zonder tvout dan wel met aanbetaling natuurlijk, maar kdenk dat die er niet zijn :), en die vga->pal converters van 129 piek of zo, das dus ook rommel :(

onbereikbaar.nl

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Matrox heeft toch G450e PCI kaarten sinds kort? Die hebben dual-head en TV-out, dacht ik. Heb je meteen de mogelijkheid 2 monitoren + TV op je PC aan te sluiten mét goed beeld.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Topicstarter
Ik kan zo die G450 niet vinden, tenminste niet met Tv-out, hoe duur moet zulkiets zijn?

onbereikbaar.nl

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 09 mei 2001 16:39 schreef FRoSTy het volgende:
Ik kan zo die G450 niet vinden, tenminste niet met Tv-out, hoe duur moet zulkiets zijn?
Volgens mij hebben al die dualheads een kabeltje bijgeleverd, waarmee je een goeie TV-out hebt op de tweede video-out.
Ook de goedkopere versies dus. Ik heb een tijdje gelede eens die website afgestruind, en ik zag alleen maar staan dat de dualheads ook tv-out ondersteunden. Bel eens een zaak op waar ze zo''n hele goedkope g450PCI hebben, en vraag er eens naar.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• memphis
  • Nu online

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Zoek eens op het net naar een AD724.
Dit is een VGA -> PAL/NTSC converter. Als je een beetje kan solderen hebbie voor een paar tientjes dit werkend.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Pagina: 1