[BC3] Mediaplayer laat maar deel v/h beeld zien

Pagina: 1
Acties:

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 21:45

Arjan A

Cenosillicafoob

Topicstarter
Als ik in Windows 2000 een mediabestand afspeel (mpeg of divX bijv.) in Media Player, dan speelt-ie heel even op de goede grootte af en dan verspringt het beeld.
De mediaplayer blijft even groot, het gebied waarin het beeld wordt afgebeeld ook, maar het beeld zelf is dan 1x ingezoomd.
Als ik een ander window eroverheen sleep zodat de hele afbeelding erachter zit en ik sleep die window daarna weer weg dan is het beeld weer even goed.

Ik heb de nieuwste mediaplayer al geprobeerd, de nieuwste videodrivers ook, maar toen ik de codecs wilde vervangen, bleek dat ik ze niet kan deleten. Ik kan op remove klikken, en dan gaan ze ook weg, maar als ik opnieuw bij codecs kijk zijn de gedelete codecs gewoon weer terug, ook na een reboot.

Wat is het probleem??? Ik vind dit nogal irritant worden :( Het begon ineens (dwz het viel me ineens op, en ik weet dat het eerst niet zo was). Ik ben niet van plan mijn systeem te herinstalleren.

Wat specs:
MoBO: asus p3v4x
Videokaart: Viper 550, nVidia 650 drivers (andere maakt niet uit)
Resolutie: 1024x768x32 (ook al gebprobeerd te veranderen)

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:34
Op woensdag 09 mei 2001 00:14 schreef Arjan_A het volgende:
Ik ben niet van plan mijn systeem te herinstalleren.
Ik vrees toch het ergste...... :( , maar je kunt toch ook gewoon ff eroverheen installeren, dan raak je niets kwijt.

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Topicstarter
Sh1t, volgens mij heb ik dus dat probleem wat jij aankaart. Nou, dan voorlopig maar doormodderen :(

Canon EOS | DJI M2P

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Topicstarter
Op woensdag 09 mei 2001 08:37 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Ik vrees toch het ergste...... :( , maar je kunt toch ook gewoon ff eroverheen installeren, dan raak je niets kwijt.
Wat moet eroverheen? Windows 2000 weer? Ik wil daar nog ff mee wachten tot ik een nieuwe HD heb gekocht. Mediaplayer heb ik al opnieuw geinstalleerd.

Canon EOS | DJI M2P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 09 mei 2001 09:50 schreef Arjan_A het volgende:

[..]

Wat moet eroverheen? Windows 2000 weer? Ik wil daar nog ff mee wachten tot ik een nieuwe HD heb gekocht. Mediaplayer heb ik al opnieuw geinstalleerd.
Ik weet niet hoe dat bij 2000 gaat, maar bij me/98se, kan je het er gewoon overheen doen (dus niet formateren enzo). Gewoon setup.exe draaien vanuit windows.

ik trouwens had ook een wazig probleem met mediaspelers, en dat hield pas op met een probleem te zijn, nadat ik de zaak flink opgeschoond had. (Lees: reinstall. En ik heb daar ook een ontiegelijke hekel aan).

Zie hier voor het probleem (zonder oplossing)
[topic=139570]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp