Als ik in Windows 2000 een mediabestand afspeel (mpeg of divX bijv.) in Media Player, dan speelt-ie heel even op de goede grootte af en dan verspringt het beeld.
De mediaplayer blijft even groot, het gebied waarin het beeld wordt afgebeeld ook, maar het beeld zelf is dan 1x ingezoomd.
Als ik een ander window eroverheen sleep zodat de hele afbeelding erachter zit en ik sleep die window daarna weer weg dan is het beeld weer even goed.
Ik heb de nieuwste mediaplayer al geprobeerd, de nieuwste videodrivers ook, maar toen ik de codecs wilde vervangen, bleek dat ik ze niet kan deleten. Ik kan op remove klikken, en dan gaan ze ook weg, maar als ik opnieuw bij codecs kijk zijn de gedelete codecs gewoon weer terug, ook na een reboot.
Wat is het probleem??? Ik vind dit nogal irritant worden
Het begon ineens (dwz het viel me ineens op, en ik weet dat het eerst niet zo was). Ik ben niet van plan mijn systeem te herinstalleren.
Wat specs:
MoBO: asus p3v4x
Videokaart: Viper 550, nVidia 650 drivers (andere maakt niet uit)
Resolutie: 1024x768x32 (ook al gebprobeerd te veranderen)
De mediaplayer blijft even groot, het gebied waarin het beeld wordt afgebeeld ook, maar het beeld zelf is dan 1x ingezoomd.
Als ik een ander window eroverheen sleep zodat de hele afbeelding erachter zit en ik sleep die window daarna weer weg dan is het beeld weer even goed.
Ik heb de nieuwste mediaplayer al geprobeerd, de nieuwste videodrivers ook, maar toen ik de codecs wilde vervangen, bleek dat ik ze niet kan deleten. Ik kan op remove klikken, en dan gaan ze ook weg, maar als ik opnieuw bij codecs kijk zijn de gedelete codecs gewoon weer terug, ook na een reboot.
Wat is het probleem??? Ik vind dit nogal irritant worden
Wat specs:
MoBO: asus p3v4x
Videokaart: Viper 550, nVidia 650 drivers (andere maakt niet uit)
Resolutie: 1024x768x32 (ook al gebprobeerd te veranderen)
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur