[BC3] VirtualDub 1.4 help

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb de search gebruikt, en natuurlijk ook de help van virtualsub, maar ik kom er niet uit.
Ik heb met virtualdub een avi zo bewerkt dat het voorfilmpje vn een divx is weggelaten zodat deze precies op een CD kan worden opgeslagen. Laat me nu het probleem hebben dat als ik het nu opsla het ongeveer 15 gig groot wordt. Ik krijg een message en daar staat "You''re about to save an uncompressed avi blablabla"
Ik heb daarna maar eens geprobeerd te saven met als compressie fastmotion divx. De file is/wordt kleiner, maar als ik hem dan afspeel dan is het beeld veel slechter dan vooradt ik hem heb bewerkt. id voor als ik slow motion compressie selecteer. aangezien ik niet elke keer ongeveer 2 uur wil wachten voor ik het resultaat heb gezien:
Wie weet welke compressie ik moet selecteren (er staan er zo''n 15)
Is het ook mogelijk om gewoon tegen het programma te zeggen: Save het bestand en zorg dat het 700 mb is en niet groter???

Ik hoop dat iemand me kan helpen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:45

Steffie

Opaque

euhm geen compressie selecteren... tenminste wat ik uit je verhaal op kan maken is dat die film al in divx is

je moet alleen bij video en audio ff direct stream copy aanvinken... als je dan die file opslaat heb je die nog steeds in divx

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi