De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
werkt het? -> laat het met rust
is het echt 32-speed: wees er blij mee
Waarom altijd zo negatief hier...zlefde gezeik als met die fps en die 3d-marks, wat boeit het voelveel/hoesnel, als het voor jou volsaat is er toch niets mis mee!! ''t Zal jouw aan je reet roesten of 32-speed goed is, als jij het lekker vind gaan, mooi toch?
Ik zit hier ook nog lekker op een p2-350 te werken, goed genoeg voor wat ik doe. Natuurlijk kan het altijd sneller, dit volstaat toch? mooi zo!
is het echt 32-speed: wees er blij mee
Waarom altijd zo negatief hier...zlefde gezeik als met die fps en die 3d-marks, wat boeit het voelveel/hoesnel, als het voor jou volsaat is er toch niets mis mee!! ''t Zal jouw aan je reet roesten of 32-speed goed is, als jij het lekker vind gaan, mooi toch?
Ik zit hier ook nog lekker op een p2-350 te werken, goed genoeg voor wat ik doe. Natuurlijk kan het altijd sneller, dit volstaat toch? mooi zo!
Mijn plex doet dat ook foutloos op 32x (moet wel een nieuwe cd zijn, en niet een gekopieerde)... Paar krassen en de snelheid zakt tot 25x
Zonder foutcorrectie gaat hij tot 48x (vreemd voor een 40x, maar ja
)
Zonder foutcorrectie gaat hij tot 48x (vreemd voor een 40x, maar ja
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=daeresults.php332x Speed is dat niet erg veel voor audio rippen?
Dus het is wel een topper, maar niet het maximum... Die Kenwood TrueX is trouwens een baggerding: door splitting van de laser is de drive kansloos bij bekraste CD''s en CDR/CDRW''s. De Plextor PX-40TS is een perfect ding, zoals menig eigenaar zal beamen.
Overigens is het niet belangrijk hoe snel het gaat, maar hoe betrouwbaar het gaat. Daarom hebben Plextor spelers zogenoemde ''SureStream'' die garandeerd dat wat doorgestuurd word over de IDE channel, ook daadwerkelijk hetgeen is wat op de CD staat (een soort CRC denk ik). Of andere merken dit ook hebben weet ik niet uit ervaring.
Download het proggie eens wat op die cdspeed site staat en probeer de test zelf. Doe dan ook gelijk de data en DVD snelheidstest en post je bevindingen, daar hebben wij ook wat aan.
Ik gebruik zelf meestal voor normaal gebruik Exact Audio Extractor en de PlexTool die bij m''n brander zat. Dat gaat hard zat, betrouwbaar, en kan ook met CD-Text.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb ''m wel eens 34 x sustained zien doen. Heel vaag idd.Op woensdag 09 mei 2001 04:15 schreef Grrrrrene het volgende:
Mijn plex doet dat ook foutloos op 32x (moet wel een nieuwe cd zijn, en niet een gekopieerde)... Paar krassen en de snelheid zakt tot 25x
Zonder foutcorrectie gaat hij tot 48x (vreemd voor een 40x, maar ja)
welk programma gebruiken jullie om te rippen
kom met mijn plex 40x (nieuwer model) niet boven de 32-33x (is m''n record; haalt ie niet altijd)
Heb een IBM 30GB 7200 RPM schijf dus die zou het wel aan moeten kunnen.
?
kom met mijn plex 40x (nieuwer model) niet boven de 32-33x (is m''n record; haalt ie niet altijd)
Heb een IBM 30GB 7200 RPM schijf dus die zou het wel aan moeten kunnen.
?
Aopen 48x komt niet boven de 7,95x in audiograbber.... *snif*
This too shall pass
Verwijderd
Ik heb ook een AOpen 48x en die doet 12 tot 16Op woensdag 09 mei 2001 23:47 schreef sharkyOnline het volgende:
Aopen 48x komt niet boven de 7,95x in audiograbber.... *snif*
En een Toschiba 48x en die doet ook wel 14/16
Pagina: 1