Toon posts:

Waarom ??

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Waarom reageert er niemand op mijn topic over de Q2, UT en Unreal patches ???

Verwijderd

Omdat je een Junior Member bent :+

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

HAHA ! lachen :)

ohh sjit, ben er zelf ook een, kolere :(

Verwijderd

Topicstarter
Waar slaat dit op ?

Verwijderd

Topicstarter
Hee Morph, ik zie dat je wel TIEN dagen eerder dan ik hier bent aangeland. So what the F**K are you talkin' about ??

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-12-2025

VorteX

held

tss, stelletje junior members ;)

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

voornaamste reden dat er niemand replied is denk ik omdat het antwoord wel HEEEEEEEEEL makkelijk te vinden is, dat moet zelfs de grootste internetleek nog kunnen vinden.

Als je zo desperate bent dat je een paar uur na je posting gaat schreeuwen waarom er niemand reageert, had je dan in die tussenliggende uren niet even kunnen zoeken??

Er zijn zat sites die alle patches hebben. En de makes van de games hebben zelf ook de laatste patches staan. Zo moeilijk is daar toch niet op te komen?

Junior Members, HA! ;)

Verwijderd

Topicstarter
1. Ik ben zeker niet desperate
2. Ik schreeuw niet

Natuurlijk weet ik die patches te vinden, maar aangezien je door al die verschillende door de bomen het bos niet meer ziet, wilde ik het gewoon ff zeker weten. Nix mis mee toch ?

Aangezien ik me heb aangemeld bij de Got Clan zal ik toch de laatste versie moeten hebben dacht ik ?

P.s. Simpele vragen mogen best worden beantwoord.

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Als je je topic "levend" wilt houden dan post je toch zelf ff een reply'tje? ik zie het vaak zat dat nadat de topic weer helemaal bovenaan staat, dat mensen er weer op reageren.

Verwijderd

Het is in ieder geval niet nodig om een nieuwe topic te maken voor deze flauwekul .

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
uh.... maak nu alsjeblieft niet all junior members zwart..

er zitten er ook wel serieuze bij hoor.... :)

• AcidBurn
  • Laatst online: 22-02 15:34
ik zie het gewoon zo:
iedereen die nu Member danwel gerespecteerd member is (ik val daar gelukkig ook onder. blij toe) is ook ooit junior member geweest.
er zit slechts 1 verschil tussen: toen wij junior member waren, was de site iets minder bevolkt, en dus kon je wat makkelijker met de rest meegroeien. nu barst het van de newbies en dan kan ik begrijpen dat je moeite hebt om het tempo bij te houden. er komen verdorie wel 3 ongeveer dezelfde topics bij, binnen een kwartier (dit is natuurlijk overdreven, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel). newbies: kijk eerst ff de kat uit de boom, of reply op vragen, en dan dus niet bijdehand gaan replyen (en ook niet bijdevoet :) ) . dan kom je denk ik al een heel eind verder. en btw, ik zeur nooit om patches: ik lees wel dat er een nieuwe is, op de frontpage van t.n :D

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
ik geef je helemaal gelijk .. maar scheer alsjeblieft niet alle newbies over een kam.. ik ben zelf newbie en ik heb eerst gewoon veel gelezen en begin nu voorzichtig af en toe te posten... : niet alle newbies zijn tegenwoordig 'slecht' ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het vertrouwen jongens. Junior of niet, we zitten toch allemaal in hetzelfde schuitje ? Wederzijds respect is noodzakelijk om het beste forum van het net in stand te houden, nietwaar ??

Seeya !!
Pagina: 1