Volgens mij heeft het MOD-formaat dat door UT gebruikt wordt weinig te maken met het oude Fasttracker / Screamtracker / Noisetracker formaat...
Verwijderd
hallo,
zijn er ook programmaatjes die een wave file om kunnen zetten naar een zgn ''Amiga Module'' (.mod) of ''Scream Tracker 3'' (.s3m)?
zo ja, welke ??
ben namelijk bezig een level te maken voor UT en muziek importeren kan alleen maar in deze formaten...
zijn er ook programmaatjes die een wave file om kunnen zetten naar een zgn ''Amiga Module'' (.mod) of ''Scream Tracker 3'' (.s3m)?
zo ja, welke ??
ben namelijk bezig een level te maken voor UT en muziek importeren kan alleen maar in deze formaten...
.mod is een vorm van midi op basis van samples, kunnen best aardig klinken, mits er veel herhalende stukjes (samples) in het nummer zitten. Klinkt meestal niet goed. Het creeren uit wave moet mogelijk zijn, maar zal de kwaliteit bijzonder verslechteren.
.mod bestanden zijn gewoon iets heel anders dan .wav bestanden.. simpelweg omzetten kan NIET. Wat je wel kunt doen is met een mod-tracker, (bijv. FastTracker) het wavje importeren en hem af laten spelen. Je doet nu iets wat totaal tegen de bedoeling in is van mod-bestanden
, maar voor jouw doel is het denk ik wel een goede oplossing.
Je kan dat formaat gewoon met de editor omzetten in het ut formaat, ik denk zelfs dat de muziek van ut in de eerste plaats met dat soort proggy''s gemaakt zijn.Op woensdag 09 mei 2001 08:39 schreef Campo het volgende:
Volgens mij heeft het MOD-formaat dat door UT gebruikt wordt weinig te maken met het oude Fasttracker / Screamtracker / Noisetracker formaat...
[offtopic]
De muziek is gemaakt door een nederlander die ook de muziek voor jazz jackrabbit gemaakt heeft.
[offtopic]
haha sorryOp woensdag 09 mei 2001 22:41 schreef Campo het volgende:
(ik dacht dat je nog ff een converter progje eroverheen moest doen anders herkent FT2.08/9 hem niet)
"Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit ... "
geen oude koeien uit de sloot halen man!Op woensdag 13 maart 2002 14:01 schreef DJ-Anubis het volgende:
[..]
haha sorry, maar als je UT filetjes in FastTracker opent kan je zien dat het EXACT de techniek is als XM, S3M, MOD, whatever.
(ik dacht dat je nog ff een converter progje eroverheen moest doen anders herkent FT2.08/9 hem niet)
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
volgens mij is dit topic flink geshuffled
.
enneh Windhoosje: klik eens op de link in mijn sig
enneh Windhoosje: klik eens op de link in mijn sig
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
afblijfen grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()