[BC3] Versterken geluid voor TV-Out

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Ik heb al enkele DVD''s en DivX op video geprobeerd te zetten, er is dan vaak een probleem met het geluid, dit is te zwak (loopt niet via versterker, heb ik niet), ook als alles op max staat (geen vervorming). Op tv klinkt dit heel zacht -> ruis bij hoger volume... Is er een proggie wat het geluid iets versterkt? (behalve de volumeregeling van windows, staat al op max)

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Nope, niet voor zover ik weet.
Er zal vast wel een programma voor zijn, zoals de PreAmp van Winamp, maar die vervormt zodra de output te sterk wordt en dat molt je soundcard....duzz een versterker eraan hangen !

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

Verwijderd

Is er nog steeds niemand die een tool gevonden heeft om dit voor elkaar te krijgen? Je soundcard wordt echt niet zo snel gemold, en een goede tool die kapt de peaks toch wel af neem ik aan - dat de kwaliteit slechter wordt is met spraak geen ramp. Niemand die weet of er een soort preAmp voor de Windows Media Player bestaat?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Gebruik de search, het softwarematig opkrikken van het volume komt erg vaak voorbij op het moment, omdat een hoop mensen menen geen versterker te hoeven gebruiken bij het aansluiten van speakers.

Dit topic is gesloten.