1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
En ik zou techno/trance fans toch ook wel de X3M speakertjes aanraden.
De Jamo Apollo 3 set met sub is een leuk setje voor weinig geld.
En de Jamo E800, E850 en E870 schijnt ook wel goed te zijn voor het geld.
Hmmmm....eigenlijk moet je dus oppassen en luisteren naar Jamo, en als je dan de goeie koopt is het dus neit zo beroerd
De Eltax Liberty 5+ klinkt erg leuk, maar voor de rest geen ervaring me Eltax. Schijnt goed te zijn voor een aangename prijs.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Eltax kan ik niks over zeggen.
Maar er zijn zeker zeer goed luidsprekers van Jamo verkrijgbaar, maar dan niet in het goedkope segment maar echt in de zo called High-end klasse is best heel aardig spul te krijgen.
Er is altijd iets beters op de markt maar dit wil ook wel.
Verwijderd
Eltax bouwt kwalitatief veel betere speakers dan Jamo. Jamo is de laatste tijd erg matig (slechte weergave, slechte afwerking en ze klinken erg vlak)
Eltax zijn relatief goedkope speakers maar ze klinken zeker niet goedkoop.
Je kunt Eltax overigens ook beluisteren bij Megapool die verkopen ze ook
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Ja, maar daar heb je het dan ook over een beroerde serie...Op woensdag 09 mei 2001 21:07 schreef Zeepoog het volgende:
mijn vader heeft jamo''s, iets met ''compact'' ofzo, maar deze klinken echt vreselijk slecht.
Ben het met je eens. Alhoewel ik audiofiel ben en deze echt nooit zou kiezen omdat grotere speakers van dezelfde prijs gewoonweg veel beter klinken, vind ik dit toch wel een setje met heeeel goede prijs/kwaliteit verhouding voor satten.Op woensdag 09 mei 2001 20:51 schreef R.Brunswijk het volgende:
Ik heb zelf de Jamo Apollo 5.1 speakers met actieve sub en ik ben zeer te spreken over deze speakers. Klinken als een klok.
Die nieuwe Jamo''s 800, 850 en 870 schijnen wel mooi te zijn en de X3m''s zijn errug lekker voor trance/dance/disco.Op woensdag 09 mei 2001 20:27 schreef delfosso het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen Jamo of Eltax zou ik voor de Eltax gaan.
Eltax bouwt kwalitatief veel betere speakers dan Jamo. Jamo is de laatste tijd erg matig (slechte weergave, slechte afwerking en ze klinken erg vlak)
Eltax zijn relatief goedkope speakers maar ze klinken zeker niet goedkoop.
Je kunt Eltax overigens ook beluisteren bij Megapool die verkopen ze ook
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel