[BC3] Eltax, Jamo speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Wat vinden jullie van deze speakers??
Met name de zuil varianten van 500 stuk uiterlijk(met andere worden de speakers die je in de wehkamp catalogs ziet)??

That''s all, Folks

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2025
Bedoel je Eltax of Jamo speakers

Verwijderd

eltax kan ik niks over zeggen geen ervaring mee. ik weet wel dat jamo niet meer is wat het geweest is helaas. voor 500 piek per stuk zou ik eerder naar bijvoorbeeld elac of tannoy gaan kijken dat zijn echt hele goede speakers. ik hoop dat je hier wat mee kan

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Jamo is helaas niet meer zo goed. Maar er is een speakers serie die _onmiskenbaar_ goed is, dat is de Concert serie. Dat is echt zo''n beetje de beste uit z''n klasse.

En ik zou techno/trance fans toch ook wel de X3M speakertjes aanraden.

De Jamo Apollo 3 set met sub is een leuk setje voor weinig geld.

En de Jamo E800, E850 en E870 schijnt ook wel goed te zijn voor het geld.

Hmmmm....eigenlijk moet je dus oppassen en luisteren naar Jamo, en als je dan de goeie koopt is het dus neit zo beroerd :)

De Eltax Liberty 5+ klinkt erg leuk, maar voor de rest geen ervaring me Eltax. Schijnt goed te zijn voor een aangename prijs.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Mweert ik bedoel zoals de andere 2 wel snappen, Wat vind je van de jamo en Elatax speakers??

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Big-Foot
O okee.

Eltax kan ik niks over zeggen.
Maar er zijn zeker zeer goed luidsprekers van Jamo verkrijgbaar, maar dan niet in het goedkope segment maar echt in de zo called High-end klasse is best heel aardig spul te krijgen.

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Das het probleem heb geen high end geld
:( :'(

• Big-Foot
Als je geen High-end geld hebt kan je ook best wel een goedkopere serie kopen maar niet die witte kunstof (weet het type niet meer) speakertjes die klinken :r maar de meeste zijn redelijk goed.

Er is altijd iets beters op de markt maar dit wil ook wel.

Verwijderd

Als ik zou moeten kiezen tussen Jamo of Eltax zou ik voor de Eltax gaan.
Eltax bouwt kwalitatief veel betere speakers dan Jamo. Jamo is de laatste tijd erg matig (slechte weergave, slechte afwerking en ze klinken erg vlak)
Eltax zijn relatief goedkope speakers maar ze klinken zeker niet goedkoop.

Je kunt Eltax overigens ook beluisteren bij Megapool die verkopen ze ook

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb zelf de Jamo Apollo 5.1 speakers met actieve sub en ik ben zeer te spreken over deze speakers. Klinken als een klok. :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
mijn vader heeft jamo''s, iets met ''compact'' ofzo, maar deze klinken echt vreselijk slecht.

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Op woensdag 09 mei 2001 21:07 schreef Zeepoog het volgende:
mijn vader heeft jamo''s, iets met ''compact'' ofzo, maar deze klinken echt vreselijk slecht.
Ja, maar daar heb je het dan ook over een beroerde serie...
Op woensdag 09 mei 2001 20:51 schreef R.Brunswijk het volgende:
Ik heb zelf de Jamo Apollo 5.1 speakers met actieve sub en ik ben zeer te spreken over deze speakers. Klinken als een klok. :)
Ben het met je eens. Alhoewel ik audiofiel ben en deze echt nooit zou kiezen omdat grotere speakers van dezelfde prijs gewoonweg veel beter klinken, vind ik dit toch wel een setje met heeeel goede prijs/kwaliteit verhouding voor satten.
Op woensdag 09 mei 2001 20:27 schreef delfosso het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen Jamo of Eltax zou ik voor de Eltax gaan.
Eltax bouwt kwalitatief veel betere speakers dan Jamo. Jamo is de laatste tijd erg matig (slechte weergave, slechte afwerking en ze klinken erg vlak)
Eltax zijn relatief goedkope speakers maar ze klinken zeker niet goedkoop.

Je kunt Eltax overigens ook beluisteren bij Megapool die verkopen ze ook
Die nieuwe Jamo''s 800, 850 en 870 schijnen wel mooi te zijn en de X3m''s zijn errug lekker voor trance/dance/disco.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1