Toon posts:

[BC3] avi/divx probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een avi/divx bestand, alleen als ik het afspeel in mijn Windows media player met de goede divx codec, hoor ik alleen geluid.
Ik ben er wel achter gekomen dat de file de i263 codec bevat. Iemand een idee hoe ik bestand af kan spelen met beeld en geluid?

Dank

Verwijderd

Lijkt me toch dat je de verkeerde codec gebruikt...

Maar installeer anders "Kristal Studio Codecs Pack 4.3.3" eens... Hiermee installeer je gelijk een heleboel veelgebruikte codecs. En dan pakt de mediaspeler gewoon zelf de juiste.

Als het nu nog niet wil, is het waarschijnlijk wel echt iets anders. Dan kun je in elk geval uitsluiten dat je misschien toch de verkeerde hebt gebruikt...

Verwijderd

Heb je soms egaal grijs beeld?

Dat had ik ook namelijk. Maand lopen kloten om er achter te komen wat het was, en vandaag ben ik er achter gekomen wat het was: De kleurinstellingen stonden verkeerd |:(

Kun je veranderen door met de rechtermuisknop op het beeld te klikken, en dan eigenschappen, en dan geavanceerd, en dan eigenschappen van de divx codec. En dan die beeldschuifjes op 50 zetten.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
kijk eens ff naar de SMR codec :) willen ze ook nog wel eens DivX noemen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik denk dat je beter dit programma kunt instaleren : codinstli263.exe:O

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat je beter dit programma kunt instaleren : codinstli263.exe
Ja oke maar waar te halen geef aub ff een url
Pagina: 1