De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb zo''n ding.. Gigavideo 50 met afstandbediening. Werkt prima. Makkelijk aan te sluiten op je tweede monitor aansluiting..Wel zorgen voor een verloopplugje naar video cinch plug (zo''n gele).. afstand PC TV is bij mij thuus zo''n 10 meter met een muur ertussen... de draaggolf (2,4 Ghz) gaat dus ook door beton.
Kan je eigenlijk die zet ook op een monitor aansluiten? Dus in plaats van pc naar tv in andere kamer, van pc naar monitor in andere kamer?
Insanus sum
Ik d8 niet dat je hem als DH kan gebruiken, wel zoals jij zegt naar een andere monitor.
Werken leuk die dingen.... 
Heb er zelf een van Elro,gekocht bij de Formido maar is volgens mij identiek aan de Marmitek...
Scheelt een hoop geklooi met kabeltjes enz..
Heel af en toe soms even een beetje storing...
(buurvrouw met haar electrische minnaar ?
Maar dat verschilt natuurlijk per locatie..
GRTZ...
Heb er zelf een van Elro,gekocht bij de Formido maar is volgens mij identiek aan de Marmitek...
Scheelt een hoop geklooi met kabeltjes enz..
Heel af en toe soms even een beetje storing...
(buurvrouw met haar electrische minnaar ?
Maar dat verschilt natuurlijk per locatie..
GRTZ...
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
Abu> Moet kunnen.. uitgang is dus wel een cinch ook weer video.. dus dat moet dan weer omgezet in RGB plug van de monitor..
Mr. Blonde> Huh??
Apestaartje> Precies!
Mr. Blonde> Huh??
Apestaartje> Precies!
Pagina: 1