Ik heb van slam fm het feest Qontact opgenomen, 4 gig aan wav!!! alleen nu kan geen een programma dit afspelen, openen, converteren. Iemand suggesties??
Als je een snelle pc hebt openen met CoolEdit Pro. Tip: gebruik NIET Geluidsrecorder (ook niet proberen!) want dan duurt het openen 2 jaar
.
Heleboel RAM er bij kopen:?
Met Windows Soundrecorder in stukken hakken:?
Cool Edit Pro proberen:?
deleten, uithuilen en opnieuw beginnen:?
(er zijn proggies die bij harddisk recording een maximale bestandsgrootte aanhouden. Wordt die bereikt, dan wordt er een nieuwe file aangemaakt.
Met Windows Soundrecorder in stukken hakken:?
Cool Edit Pro proberen:?
deleten, uithuilen en opnieuw beginnen:?
(er zijn proggies die bij harddisk recording een maximale bestandsgrootte aanhouden. Wordt die bereikt, dan wordt er een nieuwe file aangemaakt.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Daar is het nu denk ik al te laat voor...Op dinsdag 08 mei 2001 09:46 schreef victorvo het volgende:
vandaar dat het ook àchter deleten, uithuilen en opnieuw beginnen staat.Op dinsdag 08 mei 2001 09:51 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Daar is het nu denk ik al te laat voor...
Meeste kans heb je denk ik met Cool Edit. En probeer zoveel mogelijk DIMMs te verzamelen bij vrienden en kennissen voor deze operatie.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Ik heb zelf cooledit, maar ook die kan hem niet openen. Ik krijg dan een ge-opend bestand dat een halve seconde duurt. Heel veel mp3 convertors zeggen ook: ready of job done en dan zijn ze 0,02 sec bezig geweest 
Ik wil Qontact luisteren!!!
Ik wil Qontact luisteren!!!
Ik gebruik voor dat soort operatie meestal de Wave Studio van Creative. Alleen weet ik niet of die 4 gig aankan. 350 meg lukt zeker, weet ik uit ervaring!!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je bottleneck is het geheugen.. Je zou even moeten kijken bij download.com (ofzo) of ze daar een simpel progje hebben wat zonder dat zij ze leest in stukjes hakt. Voor AVI zijn die er, misschien ook voor wav.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Er bestaat volgens mij bij win95/98/ME zoiets al maximum file size dat had ik vroeger met het bewerken van video.
Je kon geen groter bestand gebruiken als 2 Gig
Maar onder NTFS gaat het wel goed dus de HD meenemen naar iemand die Win2k draait ofzo.
Maar onder NTFS gaat het wel goed dus de HD meenemen naar iemand die Win2k draait ofzo.
Verwijderd
Had gewoon total recorder gebruikt, deze kan rechtstreek in mp3 opnemen via de line-in.....
Verder bestaan er genoeg proggies om bestanden te knippen. Zoek is naar filesplitter. Dan krijg je kleinere bestanden die dan wel geopend kunnnen worden. Suc6
Verder bestaan er genoeg proggies om bestanden te knippen. Zoek is naar filesplitter. Dan krijg je kleinere bestanden die dan wel geopend kunnnen worden. Suc6
kan mpg123 dat niet meteen afspelen ?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
En iedereen maar tegen mij zeiken dat ik een overkill aan ram heb. Had jij het nu maar he
Dit klopt inderdaad! Meer dan 2 GB kan je systeem helaas niet openen, of je zult moeten overstappen naar W2kOp dinsdag 08 mei 2001 20:09 schreef mweert het volgende:
Er bestaat volgens mij bij win95/98/ME zoiets al maximum file size dat had ik vroeger met het bewerken van video.
Het is me gelukt!!!
Met Musicmatch Jukebox. Die opent het bestand niet maar gaat gewoon klakkeloos converteren.
Eindelijk 6 uur Qontact luisteren!!!
Met Musicmatch Jukebox. Die opent het bestand niet maar gaat gewoon klakkeloos converteren.
Tis nogal lastig om een file te converteren zonder em te openen hoor, zelfs met lameOp dinsdag 08 mei 2001 22:06 schreef jeroenbeekman het volgende:
kan het niet met lame?
Ik draai al onder win2k, maar ik zal eens opzoek gaan naar mpg123 en filesplitter. Ik heb trouwens 256 MB RAM, maarja dat is niks vergeleken met 4 GB!! Ik heb ook gehoord dat musicmatch hem wel zou kunnen omzetten. Ga dat ook proberen. Jullie horen het nog wel.
soundforge 4.5 of hoger
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Cool!, ga je het nog ergens uploaden ?Op donderdag 10 mei 2001 08:54 schreef Sandermvdb het volgende:
Het is me gelukt!!!
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Pagina: 1