Toon posts:

[BC3] Vervormd geluid naar enkele minuten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik muziek opneemd met Cakewalk Pro Audio 9 of Steinberg Cubase 5 VST 32 via de line in van mijn geluidskaart (maakt niet uit of ik Optisch-In of Analoog gebriukt) dan krijg ik naar enkele minuten van opnames vervormingen in mijn geluid. Als ik de pc opnieuw opstart en weer verder gaat met opnames dan begint het weer naar een aantal minuten. Wat is hier eigenlijk het probleem?
(Geluidskaart is een Terratec EWX 24/96)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
oververhitting van je kaart may be...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip, maar ik heb de kaart nu buiten de pc gelegd zodat ie goed kan koelen = nog steeds het zelfde probleem, Maar als de opname begint te vervormen, dan heb ik geen problemen met weergave van bijv. MP3 bestanden.
Tijdens de opname heb ik geen last van vervormingen, maar als ik het bestand dan terugluisterd dan hoor ik ze wel

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hmm, Interessant dat ik dit lees. Daar heb ik met een SB-128 ook eens last mee gehad. Altijd na een paar minuten , zeg 10 minuten afspelen van in mijn geval mp3''s en HOP vervorming naar de top, ook bij lage volumes. Ook geen idee waar het door komt!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen