Ik ben een totale leek op het gebied van digitale VIDEO camera''s, heb echter wel flink de sokken in de was zitten wbt normale digitale doka''s .
Ik heb zelf een beetje lopen vergelijken, heb ongeveer fl.2000,- te besteden..en kom dan uit op de Panasonic NV-DS15B www.panasonic.co.uk/nw/products/product.asp?c=NVDS15B .
Mijn eisen zijn eigenlijk dat hij miniDV gebruikt (Dus geen Digital8, mij te groot), dat hij minimaal 12x zoom heeft, en minimaal 800.000 Pixels CCD. Verders Fireware (i-Link) is ook wel een vereiste ivm met divx-en op mn pc
Andere dingen die belangrijk zijn : Gewicht niet al te zwaar (dus sub 1Kg), en verders alles waar ik ongewtijfeld nog niet aan gedacht heb?
Iedereen die hier wat verstand van heeft, aub deel je kennis!
bvd, Michael
Ik heb zelf een beetje lopen vergelijken, heb ongeveer fl.2000,- te besteden..en kom dan uit op de Panasonic NV-DS15B www.panasonic.co.uk/nw/products/product.asp?c=NVDS15B .
Mijn eisen zijn eigenlijk dat hij miniDV gebruikt (Dus geen Digital8, mij te groot), dat hij minimaal 12x zoom heeft, en minimaal 800.000 Pixels CCD. Verders Fireware (i-Link) is ook wel een vereiste ivm met divx-en op mn pc
Iedereen die hier wat verstand van heeft, aub deel je kennis!
bvd, Michael