Toon posts:

Wheel of Time!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het lange w8en is voorbij!!! Da game has gone gold en nu is de demo ook uit!!!!! :)
go get it at: http://fileplanet.com/index.asp?file=31769

nog maar 10 uur te gaan :( Damn, ik HAAAAAAT Casema!!! :( :( :(

BTW; heb ik als gezegd dat dit spel gruwelijk kont gaat schoppen????? Wheel of Time ROELT nu al!!!

Verwijderd

*valt op zijn knieen*

OH YESSS

EINDELIJK!!!!!!!!
Ziet mij NU downloaden!!!!!!!!!!!!!!!!

Hij staat trouwens ook op 3D files

Verwijderd

Ik ben hem nu aan het downloaden met 80kB, dus hij is er zo, alleen ik heb echt geen FLAUW idee wat voor spel het is, hehe, maar hij schijnt erg tof te zijn... Trouwens er is ook een D3D patch uit, schijnt zwaar nodig te zijn voor TNT2 kaarten enzo. Pak die ook effe mee. <A HREF="ftp://ftp.gtinteractive.com/pub/games/wheeloftime/patches/WoTD3DPatch.exe" TARGET=_blank>ftp://ftp.gtinteractive.com/pub/games/wheeloftime/patches/WoTD3DPatch.exe</A>

En FOK! terwijl ik dit typ krijg ik een error met downloaden, weg demo. Hm, begin ik maar weer opnieuw :'(

Verwijderd

Nog geen getright Robin?

Verwijderd

Nee, dat soort proggies gebruik ik niet. Is dat echt zo handig dan?

Verwijderd

Als je getright, go!zilla of download accelerator had, hoefde je nu niet opnieuw te beginnen. Met download accelerator gaat het ook een stuk sneller.

Verwijderd

Hmm, ik heb altijd gezeik met getRight
kweenie waarom, maar eerst gaat ie 10x alle alternatives af en dan gaat ie lekker met o.ok per seconde downloaden.

dat 88K GiGex dinkie kan ook resumen dus ik doe het mooi daarmee, en ik haal gewoon 6 tot 8k met ISDN.

Vind wel weer triest dat er een D3D patch is, maar da's met Unreal-based games gewoon een standaardverschijnsel.

Verwijderd

Dat kan je ook disablen hoor, ik heb dat trouwens ook regelmatig dat zogenaamd de ftp met de laagste ping helemaal niet vooruit te branden is, maar meestal gebruik ik de ftp's op 3dfiles zijn bij mij het snelst :)

Verwijderd

En schop tie een beetje, moet nog 2,5 uur wachten om het te zien.

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-09 17:36

VorteX

held

hijs wel geinig, loopt alleen niet echt lekker...kga ook wel vaak dood :(

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

• BS
  • Laatst online: 18:08

BS

Wat is het voor een soort spel

Verwijderd

Was niet zo erg dat ik opnieuw moest beginnen hoor, ik gebruikte erna effe Download Accelerator en toen kwam ie met 180kB binnen :)

Vind het verder maar een apart spelleke eigenlijk, heb hem effe gespeeld, maar het is niet echt mijn smaak.
bdw, waar is die Cameron Diaz? die kon toch veel stuff lokaal snel mirrorren?

• Hastur
  • Laatst online: 24-07 04:11

Hastur

I stink, therefore I am

Ja, ik haalde met DA ook 180k. Maar ik werd nou niet echt warm of koud van WoT. De decoratie op de muren enzo ziet erg goed uit, maar ik vond het te donker en de monsters die ik tegen kwam zagen er lelijk uit. Als een shooter niet minimaal Half Live kwaliteit haalt, hoeft het van mij niet.

Verwijderd

IK heb em ook ff gespeeld en vind het wel een aardig spel, maar inderdaad het haalt het niet bij Half-Life.

Verwijderd

Het heeft weer de standaard Unreal kuren.
D3D zuigt weereens

het is op m'n Celeron 333@416 met TNT2 Ultra niet vooruit te branden. Zelfs niet op 800x600, en lager dan dat ben ik niet bereid te gaan.

• Rookstar
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

Ik heb Camerion Diaz al gevraagd de file effe op zijn FTP te gooien..

Daarna maak ik wel even een post op tweakers.net

Ik zat trouwens bij de eerste 50 downloaders, LOL!!!! Demo roeleert BTW....jammer van de lag in multiplayer

Gadgeteer

• Rookstar

Rookstar

Rookt niet....

Een hele groep Nederlandse die-hard wwww.wheeloftime.com bezoekers (waaronder ikzelf) hebben een clan opgericht: The Frying Dutchmen....

We hebben nog leden nodig, dus iedereen die zich geroepen voelt.......

Mail me even als je interesse hebt (of ICQ me). nielsh@dds.nl / 5032476

Gadgeteer

• Rookstar

Rookstar

Rookt niet....

D'r is al een Direct3D patch op www.wheeloftime.com => Download sectie te downloaden!!!! Schijnt te helpen!

Gadgeteer

Verwijderd

Ik ook aan het neerladen, alleen zal het nog wel effe duren voordat hij binnen is (Casema :( :( :()

Verwijderd

D3D patch helpt geen flikker. :(

Ik word toch zo moe van dat gezeik altijd met Unreal bases games. UT had dit gezeik ook al, gelukkig werkt dat nu wel. Maar WoT is gewoon niet vooruit te branden. In Unified Glide werkt het beter dan in D3D. In OpenGL ziet het er niet uit, en in Unified glide trouwens ook niet.

In D3D ziet het er heel vet uit, je moet alleen niet gaan bewegen, want dan gaat alles lopen schokken.

Ik ga op HCC ondanks asociale prijzen toch maar RAM kopen, misschien dat dat iets helpt.

stelletje (*%@!*&(^#*&^@$#(*-lijers bij Epic leer eens programmeren!!!!!!! :( ]>

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Ik vind't tof! en op een p233 met V2 loopt het ook nog aardig!! :) :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Public_Enemy_#1
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-11 20:18
Die demo lijkt wel errug veel op Thief:the dark project...

En dat is goed want Thief rulez :)

Verwijderd

Topicstarter
Wow, ik heb hem vanmiddag eindelijk helemaal binnengehaald en meteen maar ff uitgespeeld (hij is veeeeeeeeeel te kort).... En ik kan maar een ding zeggen: IK WIL DE VOLLEDIGE VERSIE, EN WEL NU!!!!!!!!!

Verwijderd

GRRRRRRRRRRRRRRRR :( :( :( :( :(

Is er iemand die wel een framerate boven de:
18 op 1024x768
of
28 op 890x600
krijgt op een Celeron333@416 met TNT2 Ultra??

het is dus niet vooruit te branden bij mij.
Ik denk da'k m'n oude V2 er maar weer inschroef voor die FUC*ing Unreal spellen

Ik vind 1024x768 toch wel minimum resolutie voor een TNT2 ultra.

Dusseh wie heeft het wel goed werkend??
Pagina: 1