De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Heb je al op de Philips site gekeken?
Het onderstaande heb ik op de site van Kinorama gevonden. Een review ben ik helaas nog nooit tegen gekomen. Ik ben eigenlijk ook wel benieuw hoe de set getest zou worden. ''t is weer eens wat anders.
Philips A 2.5 Subwoofer
4 kleine speakers met 6watt RMS
Subwoofer met 20 Watt RMS
Afstandsbediening
Met 550 Watt PMPO vermogen
Normaal fl. 249.00 Nu fl. 199.00
Het onderstaande heb ik op de site van Kinorama gevonden. Een review ben ik helaas nog nooit tegen gekomen. Ik ben eigenlijk ook wel benieuw hoe de set getest zou worden. ''t is weer eens wat anders.
Philips A 2.5 Subwoofer
4 kleine speakers met 6watt RMS
Subwoofer met 20 Watt RMS
Afstandsbediening
Met 550 Watt PMPO vermogen
Normaal fl. 249.00 Nu fl. 199.00
Hey ik heb een Philips 2.5 set thuis op mijn Live!1024 en kan je zeggen dat het een leuk setje is voor weinig geld. Door de Voor/Achter modus op mijn geluidskaart heb je een leuk effect, helaas is het vermogen veel te weinig (44 echte Watt, die PMPO-norm is bullshit uit de VS die geilen op grote getallen)voor gekke herrie en zit de koptelefooningang in de subwoofer die nu niet bepaald op je bureau staat. Slordig. Ga voor de Logitech set als ik je aan advies mag geven: evenveel speakers maar veel meer vermogen en een koptelefooningang die in de afstandsbediening zit.
Voor specs zoek je maar ff op het web!
Mzzzzls
Voor specs zoek je maar ff op het web!
Mzzzzls
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Thanks mensen..
Maar ik zoek ook eigenlijk de freqentie''s van de satelieten en de subwoofer hoeveel hertz weetje. Als jullie het weten...thanks again!
Maar ik zoek ook eigenlijk de freqentie''s van de satelieten en de subwoofer hoeveel hertz weetje. Als jullie het weten...thanks again!
Ik denk ongeveer 60-10000 hz.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel