Je hebt idd een versterker nodig omdat de meeste hifi speaker passief zijn (niet met ingebouwde versterker).
En beetje versterker kost ongeveer F399,-
Terratec DMX Fire 1024 F149,-
Dan nog 2 speakers waar de versterker voor geschikt is (2x 50W) dus geen Marquant etc. Dat wordt enorm moeilijk als ze ook nog een hard moeten gaan.
Dat gaat niet lukken.
Ik raad dan ook aan een DMX Xfire1024 van terratec te kopen. Dan een speakerset die bijna geen ruis geeft, tjah, bijna geen enkele echt hoorbaar. Eentje die ook nog eens hard kan?
-2.1 set:
http://www.yamaha.com/cgi-win/webcgi.exe/DsplyModel/?gSPK00007YSTMS55D
Hoe kan ie, JT kan erover mee praten. "Bassmonster en goeie sattelites".
Staat in pricewatch, iets meer dan F300,-
-4.1 set:
Altec Lansing ADA885
Ik kan er over praten, heb em zelf. Ook een bassmonster, 8" woofer. Dat is nogeens iets anders dan standaard 5" Creative setjes. Verdere info zie hiero:
[topic=173900]
Kost F499,- in pricewatch, de mijne is nu ook te koop voor F299,-
Voor die prijs (F499,-) ken ik geen betere set op pc gebied.
Prijzen :
F134,- + F325,- = F495,-
F134,- + F499,- = F633,-
Persoonlijk vind ik de laatste absoluut de beste keus. Wil je nog goedkoper kun je de mijne kopen. Kom je op
F134,- + F299,- = F433,-
Kun je hier kopen:
http://www.tweakers.net/aanbod/produkt/16597/a
Aan jou de keus.
Houten kast, daar is dan ook alles mee gezegd. Alle reviews tot nog toe van Jazz speakers waren enorm slecht en altijd waren het el cheapo setjes. Het feit dat er staat 5000Watt zegt ookal genoeg van wat voor amateuristisch merk het is. Koop geen troep.
Kan je anders alle goed onderbouwde commentaar die je op creative heb opschrijven en opsturen naar gotfans@hotmail.com ? Ik bouw namelijk een site waarom geen creative zodat ik het niet steeds meer hoef uit te leggen. Ik spreek nu alleen over de speakers. Volgens mij ligt het trouwens niet aan de geluidskaart.
Die labtecs schijnen hard te gaan voor het vermogen. Of de Altec Lansing ACS 54.
Pleur mijn anti creative betoog er ook meteen bij, en vergeet het logo niet schat. Ohja, die gast heeft F500,- dus kan hij mooi een Altec Lansing ADA885 kopen. Voor die prijs DE set. En in princiepe hoeft er geen geluidskaart bij want een Liveplayer1024 of 5.1 voldoet prima.
Ik heb zelf de DTT3500 met een live 5.1 player, en ik ben er erg over te spreken.
greets
Groeten hoeft niet, doet elke poster op het forum constant! En DTT3500?
Das Creative, dus brak. Onderbouwing is nieteens nodig, gezien deze set helemaal niet in zijn budget valt.