Ik heb zelf deze:

Hij doet het wel lekker, alleen ik ben toe aan een nieuwe. Welke zou ik nu het best kunnen kopen.

Hij doet het wel lekker, alleen ik ben toe aan een nieuwe. Welke zou ik nu het best kunnen kopen.

Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
als je zon soort wil hebben moet je eens zoeken naar delorean , zijn goeie zelf gezienOp maandag 07 mei 2001 14:11 schreef koentje03 het volgende:
Ik heb zelf deze:
[afbeelding]
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
.... Ik weet het ook niet
Helemaal me ééns mbvisionttOp maandag 07 mei 2001 21:04 schreef mbvisiontt het volgende:
Sony CDP-xa50es...Wat aan de dure kant, maar hij is wel super, en super mooi. Vooral in champagne, mijn kleurkeus destijds ook.
Fashionably sensitive, but too COOL to care