De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hij is ZEKER beter dan de Creative.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Toelichten graag!! Ik hij is in ieder geval bij Vobis in Rotterdam te beluisteren (graag geen reacties over deze zaak want daar gaat het nu niet over!) en waarschijnlijk ook wel bij andere vestigingen.
ken ze allebei, alleen die van Creative heb ik een keer "beluisterd"............ bagger, bagger bagger.:r
dus die van flips kan alleen maar beter zijn!
dus die van flips kan alleen maar beter zijn!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik vind het zelf een heel aardig setje (staat hier aan m''n pc geknoopt), maargoed ik ben geen audiofiel 
Dus echt iets meer over de geluidskwaliteit zeggen dan ''ik vind het zeer aardig klinken'' kan ik niet....
Persoonlijk vind ik het alleen jammer dat je bass niet echt kan regelen, maar goed je kan niet alles hebben.
Dus echt iets meer over de geluidskwaliteit zeggen dan ''ik vind het zeer aardig klinken'' kan ik niet....
Persoonlijk vind ik het alleen jammer dat je bass niet echt kan regelen, maar goed je kan niet alles hebben.
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Verwijderd
Ik heb ook zoon setke gekocht vandaag... maar een van de aansluitingen voor een boxje doet het niet.
Ook werkt de afstandsbediening niet altijd, wordt overruled door de windows mixer...
Ook werkt de afstandsbediening niet altijd, wordt overruled door de windows mixer...
Pagina: 1