[BC3] simpele dts versterker

Pagina: 1
Acties:

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Topicstarter
Zijn er misschien ook nog simpele dts versterkers onder de 1000,-?
ZONDER RECEIVER. Zonder poespas gewoon aanzetten en klaar?

Ik wil gewoon iets wat niet zo lomp in je kamer staat... en dat heb je nogal snel met zo''n receiver..

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Oopsie, effe herstellen... Hehe, ik post eerst, kijk dan. Ja, er is al een Sony receiver voor 800 piek met dts... Dit is de str-de475. Ik weet het alleen van Sony, andere merken zou ik niet weten. Maar vanaf 800,- heb je het dus iig... :)

.... Ik weet het ook niet

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sony, JVC, Technics hebben allemaal DTS receivers voor onder de f1000,-
Losse DTS versterker (dus zonder receiver) ken ik eigenlijk niet van die merken... misschien iemand anders wel?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Op maandag 07 mei 2001 10:57 schreef Flagnite het volgende:
Losse DTS versterker (dus zonder receiver) ken ik eigenlijk niet van die merken... misschien iemand anders wel?
Ja, ik ken er een van Sony, maar die''s vd ES serie, en die valt niet bepaald onder de 1000,- grens... :P

.... Ik weet het ook niet

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
gaan we weer, koop een yamaha rx-v496 voor 777 gulden bij de mediamarkt, en als je er toch bent, lach ff die sony uit :+

specs: http://www.yamaha.com/cgi-win/webcgi.exe/DsplyModel/?gAVR00010RX-V496

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Topicstarter
Bedankt voor de reacties maar als ik het goed begrijp is er geen fatsoenlijke foor een redelijke prijs een dts versterker te koop? Ik wil geen reciever want die zijn zo lomp...

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-03 15:12

MeNTaL_TO

The future is not set

Bedoel je eigenlijk niet een dts decoder?
Want het verschil tussen een versterker en een receiver is toch alleen de radio?

Het versterkergedeelte blijft hetzelfde, en dat maakt het apparaat groot, veel vermogen geeft veel warmte en heeft dus grotere kast tot gevolg :)

Ik heb wel eens een dts decoder gezien, die je dan op een 5.1 ready versterker aan kan sluiten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-03 15:12

MeNTaL_TO

The future is not set

Op dinsdag 08 mei 2001 08:49 schreef it0 het volgende:
Bedankt voor de reacties maar als ik het goed begrijp is er geen fatsoenlijke foor een redelijke prijs een dts versterker te koop? Ik wil geen reciever want die zijn zo lomp...
Wat heet lomp? Dus een versterker met dezelfde afmetingen is niet lomp, maar als er receiver opstaat is het meteen lomp?
Ik snap je probleem niet helemaal.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10-03 07:08

Metten

ik hou het graag simpel

Ik weet wel iets wat jij zoekt. De Yamaha DSP-A5 kost ongeveer 1000 piek (bij richer sounds in amsterdam issie voor 900 in de aanbieding geweest). Geen radio, wel DD en DTS, 5x70 watt aan 8 Ohms

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Topicstarter
[quote]
Bedoel je eigenlijk niet een dts decoder?
Want het verschil tussen een versterker en een receiver is toch alleen de radio?
Het versterkergedeelte blijft hetzelfde, en dat maakt het apparaat groot, veel vermogen geeft veel warmte en heeft dus grotere kast tot gevolg
[\quote]
Ik wil dus geen tuner en ik wil ook geen dts ding dat je op een DP 5.1 ding aansluit.

Ik wil een DTS versterker die niet zo groot is (lees hoog) en weinig poespas dus volume + bron selectie is enough.
Ik heb al een midi setje.. ik wil nu iets voor bij de dvd.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-03 10:08

JT

VETAK y0

Op dinsdag 08 mei 2001 09:03 schreef Metten het volgende:
Ik weet wel iets wat jij zoekt. De Yamaha DSP-A5 kost ongeveer 1000 piek (bij richer sounds in amsterdam issie voor 900 in de aanbieding geweest). Geen radio, wel DD en DTS, 5x70 watt aan 8 Ohms
Het leuke is dat daar de chipset in zit dan de Yamaha DSP A1, een versterker die 5000 heeft gekocht, en nog steeds te koop is voor 3500 piek :9~

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Topicstarter
Die dsp-a5 ziet er leuk uit maar waarom zijn die dingen allemaal zo lomp groot?
Wat kost die?

Heeft iemand ervaringen met de yamaha AV-S70 en/of weet waar die te koop is ?

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
lomp groot? :? hoe wou je dan al die warmte kwijt?? klasse A geluid + veel vermogen = veel warmte
en je koopt een versterker toch voor het geluid? en niet het design?
Pagina: 1