[BC3] aaaaaaaaaaaaargh ik word gek van mn PCTV PRO

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
en ja ik heb zon beetje 100 topics zitten doorpluizen bij de search en geen van alle oplossingen werkten bij mij.
Ik heb dus een gef2gts en een live player 1024 (wat het probleem erger schijnt te maken (??)) en ik kan dus geen tv kijken met primary ingeschakeld zonder die irritante klote lijnen die de hele tijd door het beeld komen. Als ik primary uitzet is het beeld slechter en fullscreen nog slechter.
ik word gek, help mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:54
Heb je al gekeken of je TV-kaart een IRQ deelt met je Geforce?

Zo ja, stop hem ff in een ander PCI slot. Kijk ff of dat helpt.

• BC3 Victim
erm, heb niet echt een slotje vrij

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Misschien een raar vraagje, heb je een netwerkkaart in 1 van je PCI sloten?

Zo ja, haal die er eens uit en probeer het dan nog eens.

Bij mij lag het ook aan mijn netwerk-kaart.

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 19:03 schreef siggy het volgende:
erm, heb niet echt een slotje vrij
Ach jongens geef die kerel een slotje >:)

LOL

• reminder
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 19:16

reminder

oi....

eh, dat is dus normaal (denk ik) want
1. ik heb het :(
2. een vriend heeft het ook :)
3. andere vriend heeft het ook :)

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

• BC3 Victim
ik heb 2 netwerkkaarten erin zitten......
een 3com en een andere

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:54
" heb niet echt een slotje vrij"

Dat vroeg ik niet, je zou het op zijn minst even kunnen proberen.

• BC3 Victim
ok ene netwerkkaart eruit en het is iets beter geworden.
als ik me die andere eruit moet halen heb ik geen internet meer.........
nu ff in ander slotje.....

• BC3 Victim
dat heeft geen nut......
ff die andere netwerkkaart erui.......

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Misschien ff gewoon wat kaarten wisselen

• BC3 Victim
nee alleen als ik mn beide netwerkkaarten eruit haal dan is hetredelijk beeld. misschien mn live player1024 eruit en daheb ik misschien goed beeld........ maar geen geluid.
zuig zuig

Pagina: 1