Toon posts:

[BC3] sb 128 goed voor mengpaneel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan een nieuwe pc aan te schaffen, omdat ik beetje met muziek en het dj-vak bezig ben heb ik de vraag of ik via een kabeltje een sb 128 aan kan sluiten op mijn mengpaneel?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
je moet gewoon een snoer en daaraan zet je een stekkertje die in je mengpaneel kan en aan de andere kant van het snoer doe je een stekkertje die achter in je geluidskaart kan in het gaatje voor de koptelefoon voor meer info of vragen mail je me maar

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat dacht ik ook al, een ''koptelefoon'' stuk aan de ene kant en een rode en witte aan de andere kant, dus naar het mengpaneel, dat kan dus wel?

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 10:50 schreef mark_dabomb het volgende:
ja, dat dacht ik ook al, een ''koptelefoon'' stuk aan de ene kant en een rode en witte aan de andere kant, dus naar het mengpaneel, dat kan dus wel?
Geen enkel probleem. Waar je alleen bij op moet passen is dat als je een uitgang van je mengtafel aan je ingang van je geluidskaart hangt en de uitgang van je geluidskaart aan een ingang van je mengtafel dat je ze niet beiden tegelijk open zet, want dan gaat het rondzingen. Gebeurt mij nog wel eens:)

De mijne hangt aan een D&R 700-III