Toon posts:

Driver Game

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje :( en vroeg me af of iemand anders dit ook heeft of dat iemand het antwoord weet

Bij Het spel driver (PC) hoor ik wel muziek maar geen sound FX dit probleem had ik ook bij de demo :(

Als iemand me kan helpen .... GRAAG :) :)

Verwijderd

Ik heb het probleem maar dan omgekeerd :). Ik kan juist geen muziek horen. Als ik bij de opties muziek aan zet gebeurt er niet veel en als ik even later weer kijk staat de muziek weer uit :(.

• marsman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-02 15:47
Ik heb er zelf geen problemen mee,
maar wel eens gelezen dat het prutsen met de audio instellingen als EAX en Quality wel moet helpen.
Post in ieder geval je sys. specs even.

Marsman

_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"

Verwijderd

Topicstarter
Intel Celeron 466
64 MB intern :(
4 gig harddisk
Diamond Viper V770 >:)
Soundblaster LIVE! (met bijbehorende boxjes) :D :D
ISDN modempje

dat moet wel genoeg zijn denk
Ik vind het trouwens maar een vreemd probleem

Verwijderd

zoeits had ik ook, en een collega van mij ook,
enige overeenkomst van systeem was dat we allebei de LIVE! hebben

Verwijderd

Ik heb ook een SB Live! en alles werkt bij driver.....

Verwijderd

Je kan proberen de Live!Ware 3.0 neer te halen! :)

Komt de link: :+

http://scripts.soundblaster.com/registereddownload/download2.asp

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-02 13:28
Ik heb een heel ander soort probleem en dat heeft met de videokaart/drivers te maken. Ik heb een Diamond Viper 550 met de reference driver 3.53 van Riva maar nu krijg ik Driver echt niet meer normaal aan de praat. De beeld op bouw is helemaal verkeerd + het beeld flikkert constant. Het heeft volgens mij iets te maken met Hsync of Vsync maar die instellingen heb ik ook al aangepast. De enige oplossing tot heden was het installeren van de 2.08 drivers :( Toch moet het met een simpele wijziging op te lossen zijn...

Over het geluid: klooi inderdaad eens met de soundsetup, maakt een wereld van verschil.

Verwijderd

Hmm, dat beeldopbouw probleem heb ik inderdaad ook. Extreem irritant

deltree c:\games\driver

Verwijderd

Mijn probleem dan :
Als het spel begint is de framerate goed , na 3 bochten begint het spel enorm te vertragen .
Dit zowel op een Viper 550 , Voodoo 2 en een Geforce . Processor is een celeron 550 .

Verwijderd

Da's raar. Ik heb een PII-400 met 64MB en een 16MB Viper 550 en draai Driver op 1024*768 zonder probleem.

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-02 23:39
Hmm, ik draai 1600*1200*16 op een celery-450 met 128mb en dat draait ook wel lekker samen met een live! erg vaag. :)

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-02 13:28
Het heeft met de drivers te maken: met 2.08 werkte Driver ook prima... maar de 3.53 werkt met Unreal Tournement en Motorhead beter... Ik wil daarom graag deze houden.
Pagina: 1