[BC3] Vraagje over flat-face systeem op JVC autoradio.

Pagina: 1
Acties:

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:21
Ik ben op zoek naar een radio en net keek ik op de site van JVC en zag daar wat ''leuks'' staan.
Het gaat om deze radio:
Afbeeldingslocatie: http://www2.jvc-europe.com/JvcCons/Products/images/kd-lx10r.jpg

Deze radio :9~ heeft een flat-face systeem, tegen diefstal.

Maar nu is mijn vraag, heeft dat nou wel zin?
''Ze'' kunnen toch gewoon de hele radio uit je auto jatten? Of hebben ze er dan nx aan?

Ik ben benieuwd.

Jasper.

Verwijderd

Net als met dat D-mask systeem van Kenwood; iedereen die enigszins in de verte te maken zou kunnen krijgen herkent dat systeem direct en weet dus dat er een complete autoradio te halen is. Dus het werkt niet zoals de fabrikanten zeggen dat het werkt. Koop gewoon eentje met afneembaar front. Dat helpt tenminste.

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Dit is toch dat het display zwart wordt of niet, zodat het lijkt of er geen zit? Of was dit die waarvan het display omdraait en er een kapje komt te zitten?

In beide gevallen geloof ik niet echt, je radio zit er nog steeds en de kenner (en dat zijn die klote dieven toch meestal) weet toch wel wat er in zit... Koop er gewoon eentje waarvan je een gedeelte mee kunt nemen. Het hele frontje meenemen vind ik ook bout, er zijn d''r ook waarvan je een knopje van mee kunt nemen, of een kaart, is heel wat slimmer in mijn ogen... :)

.... Ik weet het ook niet

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:21
Dus ''ze'' kunnen de radio gewoon gebruiken als ze hem jatten uit een auto?
Ik vind het echt een mooie radio, en wil hem misschien wel gaan kopen, maar dan moet ie niet gejat worden :).

Ow ja, nog iets.
Hoe krijgen ''ze'' nou die radio uit je auto?
Moet dan niet eerst het frontje open?

Jasper