webOS all the way!
Volgens mij kan dat gewoon met Winamp. En als de standaard Winamp het niet kan moet je ff een Plugin downloaden waarmee het wel kan.
Ik kan het nergens vinden, terwijl mijn Waitec T-REX toch echt CD-TEXT ondersteunt 
Ik heb met CDRWin een cd gefikt met CD-TEXT erop, maar deze kan ik niet zien wanneer ik m afspeel
Ik heb met CDRWin een cd gefikt met CD-TEXT erop, maar deze kan ik niet zien wanneer ik m afspeel
webOS all the way!
dat wil ik ook wel weten ja !
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Ik heb een Sony fikker dus fikt cdtext, heb ook een Sony cdspeler, en ja die leest ook cdtext (500 piek model)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
met winamp werkt kan dat idd
Hoe moet je dat dan doen met Winamp?
Ik kan het nl niet vinden
Ik kan het nl niet vinden
webOS all the way!
Verwijderd
Met winamp kan het wel, als je verbinding hebt met internet.
En dan kan het dus eigenlijk weer niet
En dan kan het dus eigenlijk weer niet
Wat met Winamp alleen kan, is dat hij in de CDDB kijkt, of hij de CD kent. Hij gaat niet de text van de CD lezen. 
Is er een andere manier?
Is er een andere manier?
Ik heb op m'n pc thuis zo'n proggie staan, weet ff niet hoe het heet. Het werkte wel perfect voor cd-text. Het was niet die van plextor.
met de playcenter van creative kan het sowieso, die zit standaard bij een sblive, maar misschien kun je m ook los downloaden
Die bedoelde ik ook, kon alleen niet zo gauw een link vinden.
cd-text op je pc.. als je internet hebt.. herkent de DBC ofzow de cd en stuurt jou de text
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Behalve dus als je zelf een compilatie maakt, want die staat niet in de CDDB database. Dan is CD-text dus juist weer handig.gitaarwerk schreef op 15 oktober 2002 @ 09:42:
cd-text op je pc.. als je internet hebt.. herkent de DBC ofzow de cd en stuurt jou de text
Pagina: 1