Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
maar die zijn een beetje te duur en er staat alleen de midiland 7100 in.
niet de Creative DTT2200 of andere setjes zonder decoder.
daarom deze vraag
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Of je neemt natuurlijk Creative. Het beste merk dat er is op pc subwoofer gebied. Supergrote subwoofer drivers, enorm vet frequentiebereik en 2weg filters. Grote sattelite drivers die nooit distortion geven.
He, Jt kan er over meepraten. Nee maar ff serieus, als ik daar tussen zou moeten kiezen zou ik zonder twijfel voor de Midiland gaan. Die hebben ook geen tweeters in de sattelites wat niet wegneemt dat de acoustische kwaliteit enorm veel beter is. Ik moet dat betoog over Creative echt een op internet zetten. Als iemand webspace heeft ? Min volle danke!
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Dit MOET je sarcastisch bedoelenOp zaterdag 05 mei 2001 18:07 schreef Yokozuna het volgende:
Of je neemt natuurlijk Creative. Het beste merk dat er is op pc subwoofer gebied. Supergrote subwoofer drivers, enorm vet frequentiebereik en 2weg filters. Grote sattelite drivers die nooit distortion geven.
Edit: laat maar, ik zag al " ff serieus" bij je post staan
Owkay. ik denk dat je me dood gaat schietenOp zaterdag 05 mei 2001 15:58 schreef AngryAngel het volgende:
ow ja, ik wil niet die dingen lezen wat ik in al die search topics lees dat ik beter een yamaha 2.1 ofzo moet pakken. die wil ik niet. ik zoek echt een 5.1 set zonder decoder
. liefst onder de 500,- ofzo
edit:
ik gebruik het meeste voor muziek en dvd''s
/edit:
Hey misschien wel leuk, om die als standaart te gaan hanteren om dit soort vragen in te stellen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Echt zalige geluidskwaliteit en awesome BASSS
Verwijderd
<offtopic>Op zaterdag 05 mei 2001 15:58 schreef AngryAngel het volgende:
Na lang de search door geworsteld te hebben en veel reviews gelezen hebben ben ik niet veel wijzer geworden.
Ik heb een Soundblaster 5.1 Live!
En ik zoek een 5.1 set, zonder decoder.
Ik zat zelf te denken aan een Creative DTT2200 of een Midiland S4 7100.
Welke is beter? graag ook de voor- en na-delen ervan. en waarom hij beter is.
of is er nog een andere merk 5.1 die ook heel goed is??
ow ja, ik wil niet die dingen lezen wat ik in al die search topics lees dat ik beter een yamaha 2.1 ofzo moet pakken. die wil ik niet. ik zoek echt een 5.1 set zonder decoder
. liefst onder de 500,- ofzo
edit:
ik gebruik het meeste voor muziek en dvd''s
alvast bedankt
AngryAngel
Speelt angryangel toevallig quake 2?
</offtopic>
een 5.1 setje. niet te duur, ben maar een student.
<off-topic>
Yep heb heel lang Q2 gespeeld, laatste jaar bijna niet meer
</offtopic>
Je snapt het, goedzo! [smiley]Op zaterdag 05 mei 2001 19:22 schreef AirHead het volgende:
[..]
Dit MOET je sarcastisch bedoelen
Edit: laat maar, ik zag al " ff serieus" bij je post staan
De Klipsch promedia 2.400 is idd een uitmuntende set. Je zegt het wel goed. Als 4.1 ook mag zou ik gewoon de Altec Lansing ADA 885 nemen (hoevaak heb ik dat ding al nie aangeraden?) die kost F499,- bij Regenbood pc''s. Van mij mag je hem ook kopen, dan kost ie F299,-
Maar beide sets hebben ingebouwde dd decoder, zonder kom je ze ook nauwelijks meer tegen in dat prijssegment.
Luister ZELF en laat je niet overrompelen door een subjectieve mening van een artikelschrijver..
Voor mijn part is die artikelschrijver van die Yamaha review betaald door een Creative boer of wat dan ook (bij wijze van spreken dan he.. no offence)
Dit zie je maar al te vaak gebeuren in de z.g. ''vak''bladen.
Credo: Zelf luisteren met jouw muziek/spel/mp3 en dan een mening vormen.
Je ziet ook dat mensen overtuigender iets kopen NADAT ze een bepaald apparaat bij vrienden etc. eerst hebben gezien/gehoord (niet altijd objectiev maar goed..)
ikzelf zat bijv. te twijfelen tussen een Magnat Cinema 21 (achteraf hoorde ik dat het ''gewoon'' een dolby pro-logic was..) en een DTT2500 of een DTT3500.
Uiteindelijk heb ik een Yamaha rx-v596 gekocht en mijn oeroude magnat boxen er op aangesloten omdat ik toch gehecht was/ben aan mijn magnat boxen (ik heb hem al 10+ jaar) en het geluid toch beter vond. Nu ga ik dus doorsparen voor de surround box, de center en de subwoofer. Niet echt nodig natuurlijk met magnat boxen maar tja.. de buren willen ook meegenieten..
Terugkomend op het eerst luisteren verhaal: mijn huidige magnat boxen en degene die ik nu als aanvulling ga kopen: Ik heb ze allemaal al gehoord. Dus ik weet al wat ik (ga) kopen..
BTW: mijn kamer is 3 bij 4 voordat mensen beginnen over kleine kamers.
magnat needle 11 en de hele mikmak: http://www.magnat.nl/magnat/magnat-home/needle.htm
mijn boxen maar dan wat er nu van te koop is: http://www.magnat.nl/magnat/magnat-home/all-ribbon.htm
NB: dit bericht is meer bedoeld voor de topicstarter als idee en niet als: "Dit is de beste oplossing..." etc..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen