[BC3] wat update die liveware toch?

Pagina: 1
Acties:

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-08 13:03
die update wel eens
staat er ergens ook wat?
hij zegt als ie klaar is iets met dat ik het kan checken in een taakvak :? snap er geen fuck van iig.

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Verwijderd

hmmz. dat ken ik...

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tja, hij update soms wel eens iets maar kan het nooit terugvinden.
Op de website kan ik er ook niets over terugvinden, vaaag :7

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ja ik snap ook geen F*ck van die liveware het staat daarmaar te knipperen en dan update je het dan gebeurd er eigenlijk nix en na een tijdje gaat ie weer knipperen!:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Gewoon uitzetten die hap, het lijkt microsoft wel. Het zal wel een of andere spyware zijn...... :r

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Volgens mij is ook iets van spyware oid. Mwhja, het het eigelijk altijd uit staan :7

Verwijderd

Hoe zet je dat ding uit ? (dat ie niet meer opstart dus ;))

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:37
Die update is voor tips en nieuws die je te zien krijgt als je een taak vanuit de launbar kiest (I want to...). Totaal niet nuttig dus.

Ik weet niet of je Live! update kan uitschakelen zonder de launchbar uit te schakelen. Als je nml de launchbar niet met Windows laat starten, verschijnt live! update ook niet.

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-08 13:03
ja die live news udates kun je uitzetten in het pulldown pijltje naast het lampje bij dat i want (ik wil) gebeuren

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 12:46
Ze mogen btw wel eens met een LiveWare 4.0 komen, zodat we ook eindelijk kunnen genieten van A3D... en de Windows ME/2000 gebruikers weer eens gebruik kunnen maken van *alle* Creative applicaties... |:(

En die liveware update is idd helemaal nix, al sinds die vele maanden dat ik m''n sb live heb, heb ik nooit enige update gekregen. Dus heb dat knipperende icoontje maar ff helemaal uitgezet :P

Creative is vlgs mij flink in chaos op ut moment... strax overstijgt Terratec nog hun marktaandeel, wie weet :P

Verwijderd

Op zondag 06 mei 2001 14:14 schreef Gizmo het volgende:
die kun je heel makkelijk uitschakelen
ga gewoon naar boven naar de creative balk en druk op dat omgekeerde driehoekje (!) bij het gloeilampje en haal de vinkjes daar weg KLAAR! :)
dat schiet natuurlijk niet echt op...dan staat ie na elke restart weer aan...

ff msconfig runnen en dan in startup-tabblad het vinkje bij Creative Launcher weg halen....

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
@DELTREE /Y D:\PROGRA~1\CREATIVE\PRODUC~1 > NUL
@DELTREE /Y D:\PROGRA~1\CREATIVE\LAUNCHER > NUL
@DELTREE /Y D:\PROGRA~1\CREATIVE\SBLIVE\BITMAP > NUL

ben je van die hele zenuwezooi af, zonder dat je SBLive het ineens niet meer doet.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
die vinkjes weghalen is dus wel genoeg, sterker je hoeft er maar eentje weg te halen: gewoon die start up on log on ofzoiets
ik weet de precieze tekst niet omdat ik die launcher maar 1 keertje gezien heb, daarna meteen uitgevinkt en noooooooooit meer opgestart,
het wordt inderdaad eens tijd voor liveware 4.0 en dan wel een gezondere update dan van 2.0 naar 3.0 want die heeft me toen mn hele computer verkloot!

PIII 800@804 Mhz

Pagina: 1