Wat vind jij de mooiste intro ??

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Ik vindt zelf die van "Parasite Eve" (PSX)echt retevet !

maar de fifa intro's mogen er ook wezen... :)

Verwijderd

Final Fantasy VIII. Het intro opzich is niet zo heel erg bruut. Maar de filmpjes die tussendoor komen zijn zo ontiegelijk BRUUT. Beter heb ik nog niet eerder gezien in een computerspelletje.

• Fox|IA
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-11-2022

Fox|IA

Official Bastard

Ik vind de intro van Total Nnihilation wel vet. En die van Red Alert past wel mooi in het spelletje. En die van Outcast duurt wel lekker lang. Te lang misschien wel.

Fox

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Die van starcraft, en van starcraft broodwar. Verder is die van Rogue Spear ook koel.

Verwijderd

I agree, Red Alert en T.A.

Grtz,

S.

Verwijderd

I agree, Red Alert en T.A.

Grtz,

S.

Verwijderd

Zo mooi vindt ik ze dat ik dat maar even 2x moet laten weten.

Shit muis. 2x drukken en het gaat fout.

Slik,

grtz.

S.

Verwijderd

Inderdaad kazuka, die intro van Parasite Eve is knalgoed.
De intro van NHL 99 is ook heftig ("Are you afraid... of the masked man?"), die van 2000 vind ik navenant wat slapjes.
De intro van Baldur's Gate is ook GOED.
De beste intro (en de langste) vind ik echter nog steeds Xenogears (PSX), die is echt HEFTIG.

---
Don't make me push the dump-switch...
Visit me at come.to/neelonrokk

Verwijderd

Destijds was ik erg onder de indruk van FIFA 98 . Blur - Song 2 knalde er echt uit . Ik heb het spel geloof ik 3 keer opnieuw opgestart alleen voor die intro .

Verwijderd

die van day of the tentacle, toonstruck en kyrandia 3 :) :P

Verwijderd

Ik vond die van DungeonKeeper I en II wel erg cool.

En die van NFS 4 was ook wel aardig om te zien.

• Terror
  • Laatst online: 07:05
Croc legend of the gobo's :)

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• RemCOW
  • Laatst online: 21-02 09:45
Lotus II & III op de Amiga,..

Niet vanwege de toffe filmpjes (welke? hehe) maar vanwege de cewle muziek gewoon. Je krijgt zo'n zin in dat spel, echt oef yeah baby! :D

Verwijderd

Total Anihilation, Red Alert, Age of Empires (I) en Rainbow Six: Eagle Watch en Rogue Spear.

Verwijderd

Dat Parasite Eve, is dat nou ooit eens in nederland uitgekomen, ik heb het een keer gezien bij een import zaakje, dat was al weer een half jaar geleden, maar ik heb nooit ergens een PAL versie gezien...

Alexander

Oh ja, over intro's, ik vond die van Baldurs Gate wel mooi, jammer dat het het enige leuke aan het spel was. :(

Verwijderd

Om van Baldur's Gate te genieten moet je echt van hard-core RPG's houden...

Ik vind het een super tof spel, ben er wee mee begonnen.

De intro is inderdaad goed (maar dat had ik al gemeld).

---
Don't make me push the dump-switch...
Visit me at come.to/neelonrokk

• Public_Enemy_#1
  • Laatst online: 19-02 11:34
de 15 min. durende geniale intro van Half-Life maakt gehakt van de concurrentie >:)

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Alle Need for Speed intro's zijn erg gaaf: goede muziek in combinatie met leuke beelden. En inderdaad de intro van Half-Life, maar dat is van een heel andere genre.

Verwijderd

Die van Diablo was ook wel lekker ranzig, met die kraai die ogen zit uit te pikken :)

En ja, die intro met Song 2 van Blur schopte ook flink kont

Verwijderd

Lost Eden was ook prima.

Grtz.

S.

Verwijderd

Half-life

Da's zo'n vette intro!!!
die heb ik echt tijden gebruikt om mensen te laten zien hoe vet een 3D-Kaart eigenlijk is. En Half-Life zelf is ook een briljant spel.

Maar de Intro is echt extreem goed, vooral omdat ie ter plekke gerendered wordt, en je dus ook zelf kan rond waggelen in je karretje.

• Anton
  • Laatst online: 23:15

Anton

NetApp Implementation Engineer

Prince of Persia 2! Dat was toen de eerste waar ik mijn kin weer omhoog moest duwen! :) Verder is die van Lost Eden ook wel goed.

Ik scrobbel ook audio

• TouTaTis
  • Niet online
(overleden)
Lang geleden (toen de aarde nog plat was enzo) was ik erg onder de indruk van de intro van Flashback. Ook de intro van Eye of the beholder 2 was erg gaaf !.

This space is for rent!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 14:29
nfs 4 is wel coool
en ik vind die van toca2 ook errug goed

Verwijderd

Ho ff , net die van Delta Force 2 gezien en die schopt kont zeg !!

Verwijderd

Delta force 2 schopt echt kont

• Peet
  • Laatst online: 16-06-2025

Peet

Semper voloptuosos rapidus

Tis al een wat oudere, maar...

Ring (Ring der Nibelungen (gebaseerd op een Opera van Wagner))

7 à 8 minuten, Film en opera ineen.

Keigave graphics (oke, mijn mening...)

En supergaaf geluid...

Dare, do, gain - Intel G645 - 4 GB DDR3 - 500 GB - Radeon R7 240 2 Gb -DVD-RW - DVD/BR - W10-64 bit

Verwijderd

Alle intro's van de games van SQUARE (FF serie en bv. Parasite Eve) op de psx. Maarja zij zijn dan ook degenen die op het moment met het mooiste en langste "introfilmpje" brzig zijn, Final Fantasy the movie. :)(CGI RULES!!!!)
Maar ook de intro's van de Tekken serie staat hoog boven alle anderen. Ik vind sowieso dat de intro's van console games (de japanse games, wij westerlingen zijn er nog geen toppers in) een veel hoger niveau bereiken dan de meeste PC game intro's.

Kennen jullie die CGI serie op zondags op RTL4? Das ook best ok.
Pagina: 1