Verwijderd
Fox
Verwijderd
De intro van NHL 99 is ook heftig ("Are you afraid... of the masked man?"), die van 2000 vind ik navenant wat slapjes.
De intro van Baldur's Gate is ook GOED.
De beste intro (en de langste) vind ik echter nog steeds Xenogears (PSX), die is echt HEFTIG.
---
Don't make me push the dump-switch...
Visit me at come.to/neelonrokk
Verwijderd
Verwijderd
En die van NFS 4 was ook wel aardig om te zien.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Niet vanwege de toffe filmpjes (welke? hehe) maar vanwege de cewle muziek gewoon. Je krijgt zo'n zin in dat spel, echt oef yeah baby!
Verwijderd
Verwijderd
Alexander
Oh ja, over intro's, ik vond die van Baldurs Gate wel mooi, jammer dat het het enige leuke aan het spel was.
Verwijderd
Ik vind het een super tof spel, ben er wee mee begonnen.
De intro is inderdaad goed (maar dat had ik al gemeld).
---
Don't make me push the dump-switch...
Visit me at come.to/neelonrokk
Verwijderd
En ja, die intro met Song 2 van Blur schopte ook flink kont
Verwijderd
Da's zo'n vette intro!!!
die heb ik echt tijden gebruikt om mensen te laten zien hoe vet een 3D-Kaart eigenlijk is. En Half-Life zelf is ook een briljant spel.
Maar de Intro is echt extreem goed, vooral omdat ie ter plekke gerendered wordt, en je dus ook zelf kan rond waggelen in je karretje.
This space is for rent!
en ik vind die van toca2 ook errug goed
Ring (Ring der Nibelungen (gebaseerd op een Opera van Wagner))
7 à 8 minuten, Film en opera ineen.
Keigave graphics (oke, mijn mening...)
En supergaaf geluid...
Dare, do, gain - Intel G645 - 4 GB DDR3 - 500 GB - Radeon R7 240 2 Gb -DVD-RW - DVD/BR - W10-64 bit
Verwijderd
Maar ook de intro's van de Tekken serie staat hoog boven alle anderen. Ik vind sowieso dat de intro's van console games (de japanse games, wij westerlingen zijn er nog geen toppers in) een veel hoger niveau bereiken dan de meeste PC game intro's.
Kennen jullie die CGI serie op zondags op RTL4? Das ook best ok.