Toon posts:

[BC3] RealMagic Hollywood+ voor 125 piek bij paradigit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik vroeg me af of dit de moeite waard is, nu kijk ik via mijn powercolor 32 gts2 dvd''s op tv, ga ik er flink op vooruit? kan ik ook mijn stereo aansluiten op dit ding zodat ik niet steeds mijn pc-boxjes moet losmaken?

ik vind de beeld kwaliteit nl zuigen als een nilfisk...
(opmerking gepikt) :)

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 19:52

Stefano

Ondertitel Not Found

De beeldkwaliteit is uitstekend (hardwarematige decoder), dat zal zeker vooruitgaan.

Als je receiver een digital in heeft kan je deze met de H+ verbinden anders ben je aangewezen op de uitgang van je geluidskaart. Overigens zijn er splittertjes te koop voor de uitgang van je geluidskaart, kan je zowel receiver als PC speakers aansluiten.

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
het is een vrij jonge kenwood surround versterker, moet wel gaan denk ik, anders splitter!
maar ik ga strax die h+ kopen,
thnx..

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:23
De H+ (in ieder geval mijn Creative DXR3, wat ook een vermomde H+ zou moeten zijn) heeft ook een normale stereo uitgang hoor (weet niet of ie surround compatible is, dus dat ie het stereo signaal ook kan doorgeven als surround signaal voor de wat oudere ProLogic versterkers).
Ik heb alleen niet de VGA doorluskabel aangesloten. Dat betekent dus dat als ik nog DVD''s op m''n beeldscherm kijk, dat ik het nog steeds softwarematig doe (is mooier dan via H+).
De DXR3/H+ heb ik constant aan de ingang van m''n videorecorder hangen, voor als ik een DVD op VHS wil tapen of op een TV wil kijken (heb dan de TV aan de normale scart van de videorecorder hangen).

Voor kijken op TV en VHS opnames is de H+ dus inderdaad definitely mooier. Voor kijken op je beeldscherm hangt het gewoon af van je smaak. Bovendien gaf de loop-through kabel wat kwaliteitsproblemen met m''n IIyama monitor in combinatie met m''n matrox g400...

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
yeps ik heb ook gehad (oud mobo)en met dat mobo verkocht en dacht het wel te kunnen opvangen met betere processor en mx-kaart met tv-out.Viel in het begin wel tegen. De Hollywood is stukken beter met de weergave van dvd''s! Je moet je wel beperken tot dvd of mpg-files (geen divx dus)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op de H+ heb je ook een S/P-DIF aansluiting voor je DTS receiver, dacht ik

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 16:32 schreef Sep het volgende:
Op de H+ heb je ook een S/P-DIF aansluiting voor je DTS receiver, dacht ik
True. (of voor je geluidskaart :P)

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Heb hem zelf ook, superkoel kaartja S-Video uitgang, échte breedbeeld uitsturing. Digi uit, echt te gek en voor 125 piek, zeker doen!

Download my music on SoundCloud

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Bedenk wel dat je met geforce zowel divx als mpeg als avi kunt kijken, met h+ alleen mpeg!!!

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 16:37 schreef x-wolf het volgende:
Bedenk wel dat je met geforce zowel divx als mpeg als avi kunt kijken, met h+ alleen mpeg!!!
Met de H+ kun je DVD''s bekijken, daar istie voor..
Enneh, de H+ is een add-on kaart, geen vervanger voor de Gforce, dus de DivX etc. kun je gewoon blijven kijken.

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 10:06
Ff gekeken naar mijn H+, hij heeft trouwens een line out en een digi out. Je kunt hem met het proggie instellen op Prologic en AC-3 :). Hij werkt trouwens perfect bij mij. Beeldkwaliteit is beter dan van je gewone tv-out op je vid-card.

Hee X-Wolf, ooit gehoord van kabeltje omwisselen? Kan je ook DIV-X gewoon met je vid-card blijven kijken. Of gewoon een schakelboxje kopen.

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 17:19

Sjod

Ik ben goed luisterend

???????

Verwijderd

een hw+ struikelt niet zo snel over een kras of vlek op je dvd, daar had mijn software player wel last van (windvd en cinemaster).
als je wel es een dvdŽtje huurt , dan is dat erg handig.

ook is ie makkelijk regio vrij te maken.

Verwijderd

Topicstarter
ja, bedankt allemaal,
maar paradigit heeft ze niet meer (in Utrecht), ik zal morgen eens bellen met Eindhoven of die ze nog heeft...
goed alternatief anders?

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 19:31 schreef bwe het volgende:
ja, bedankt allemaal,
maar paradigit heeft ze niet meer (in Utrecht), ik zal morgen eens bellen met Eindhoven of die ze nog heeft...
goed alternatief anders?
Ik ben ook in U. geweest, ze hadden er nog 3 in E. waarvan er al 2 voor mij gereserveerd zijn... dus ik zou maar snel zijn. :P
Paradigit stopt met de verkoop, maar weet iemand of de fabrikant ook met de produktie stopt...?

Verwijderd

Topicstarter
ga jij ze morgen halen?

waar woon je?

Verwijderd

Topicstarter
ben vandaag naar Eindhoven gegaan,
kheb ''m nu in mijn pc''tje,
superbeeld!
maar welke software is nu het beste voor dat ding?

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op vrijdag 04 mei 2001 18:08 schreef p-kemp het volgende:
niet onder win2k :(

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 22:18 schreef bwe het volgende:
ga jij ze morgen halen?

waar woon je?
Ik ga ze niet halen, ze worden naar U. gestuurd en daar ga ik ze ophalen... ik woon nl. in Culemborg.

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 18:08 schreef p-kemp het volgende:
een hw+ struikelt niet zo snel over een kras of vlek op je dvd, daar had mijn software player wel last van (windvd en cinemaster).
als je wel es een dvdŽtje huurt , dan is dat erg handig.

Mag jij mij gaan vertellen hoe je dat doet ik draai windows 2000 en gebruik dus sigma designs 2.0 driver voor Hollywood +.

Dvd drive is regio vrij DMV firmware maar nu de Software nog...?

Verwijderd

Op zaterdag 05 mei 2001 19:19 schreef bwe het volgende:
ben vandaag naar Eindhoven gegaan,
kheb ''m nu in mijn pc''tje,
superbeeld!
maar welke software is nu het beste voor dat ding?
Als je win2k gebruikt Sigma designs Hollywood + 2.0 drivers.
Pagina: 1