De H+ (in ieder geval mijn Creative DXR3, wat ook een vermomde H+ zou moeten zijn) heeft ook een normale stereo uitgang hoor (weet niet of ie surround compatible is, dus dat ie het stereo signaal ook kan doorgeven als surround signaal voor de wat oudere ProLogic versterkers).
Ik heb alleen niet de VGA doorluskabel aangesloten. Dat betekent dus dat als ik nog DVD''s op m''n beeldscherm kijk, dat ik het nog steeds softwarematig doe (is mooier dan via H+).
De DXR3/H+ heb ik constant aan de ingang van m''n videorecorder hangen, voor als ik een DVD op VHS wil tapen of op een TV wil kijken (heb dan de TV aan de normale scart van de videorecorder hangen).
Voor kijken op TV en VHS opnames is de H+ dus inderdaad definitely mooier. Voor kijken op je beeldscherm hangt het gewoon af van je smaak. Bovendien gaf de loop-through kabel wat kwaliteitsproblemen met m''n IIyama monitor in combinatie met m''n matrox g400...
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.