IKKE, EN HET WAS RETEVET!!! (zoals de meeste lanparty's)
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Inderdaad was het retevet! Goed georganiseerd, alleen was het netwerk af en toe laggy 
Ik was parties bij mij thuis (max. 7 man) gewend, maar met 450 man rocks!
Ik was parties bij mij thuis (max. 7 man) gewend, maar met 450 man rocks!
mjah, het leek wel of het netwerk het af en toe gewoon niet trok 
leechen van de ftp was af en toe ook niet leuk meer....internet was niet vooruit te schoppen (ik moest windows opnieuw installeren, maar had ff niet nagedacht en geen drivers meegenomen):0
maar verder....VET naar me zin gehad
leechen van de ftp was af en toe ook niet leuk meer....internet was niet vooruit te schoppen (ik moest windows opnieuw installeren, maar had ff niet nagedacht en geen drivers meegenomen):0
maar verder....VET naar me zin gehad
Ogri, zat jij toevallig achter mij? Had jij SBLive! drivers van mij getrokken?
Het netwerk was niet echt snel nee, net als internet
Toen we aankwamen was internet wél snel, ongveer 200 kbyte/s en een ping van 16 op xs4all.
Zelfs op het 'pruts' netwerk van WAN haalde ik hogere snelheden (behalve voor internet)
4 mbyte/s was ongeveer het gemiddelde toen
Dat krijg je als je (bijna)rechtstreeks op de main-switch zit
Het netwerk was niet echt snel nee, net als internet
Toen we aankwamen was internet wél snel, ongveer 200 kbyte/s en een ping van 16 op xs4all.
Zelfs op het 'pruts' netwerk van WAN haalde ik hogere snelheden (behalve voor internet)
4 mbyte/s was ongeveer het gemiddelde toen
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y