Als ik analoog of digitaal opneem, lijkt alles het te doen, maar als ik vervolgens de disc wil beluisteren geeft hij een "BLANCDISC" aan. Kan dit aan de schijfjes liggen of aan de recorder? (oude opgenomen schijfjes speelt hij wel goed af)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hoge reparatiekosten zeker, of niet?
Verwijderd
Binnen de garantie --> terugsturenOp donderdag 03 mei 2001 22:41 schreef Flagnite het volgende:
Dan is je speler gaar. Als ie nog binnen garantie is zou ik em snel terugsturen. Buiten garantie --> nieuwe kopen
Buiten de garantie --> proberen zelf te fixxen. Mijn md-recorder (home deck, md-s35, 5 jaar oud) deed ook gek met opnemen. Het leek goed te gaan, maar als je nieuwe opnames afspeelde was het een en al gekraak. Oude opnames speelden wel goed af. Toen heb ik hem open gehaald, lens schoongemaakt met een wattenstaafje met spiritus. En sindsdien doet ie het weer perfect. En dat helemaal gratis (okee, ik heb 1 md schijfje moeten slopen, omdat ik anders niet bij de lens kon).
Verwijderd
Een produkt moet een bepaalde tijd meegaan, en daarbinnen kosteloos gerepareerd/vervanger worden door de dealer, mocht het kapot gaan.
Het probleem is alleen dat de meeste winkels niet zo vrolijk reageren als je emt dit verhaal aankomt. Ik zou iig een kopie van het wetsartikel meenemen, en zorgen dat je niet de winkel uitgeluld wordt. Rechtszaken etc is wat veel werk voor een md-spelertje...
En je moet trouwens ook veel stampij maken, zodat het lekker opvalt enzo, verkopers vinden dat niet leuk
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Heeft voor mij nl. weleens geholpen. Schijfje was niet meer goed te lezen, na het ge-eraset te hebben op een DECK was het weer vrolijk leesbaar.
* DeTjuk zijn MZ-R30 is in de loop der jaren wat van die kleine schroefjes kwijtgeraakt.
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.