Weet iemand waar ik van de kastjes kan kopen om te zorgen dat het macrovision signaal van de vidioband en DVD verwijderd word? Ik weet dat ze die dingen bij Conrad verkopen maar die dingen kosten door 200 gulden en dat vind ik toch een beetje aan de duren kant.
Voor die 200,- zou je je speler regiovrij kunnen laten maken, daarmee is in de meeste gevallen ook macrovision uitgeschakeld. Misschien is dat een idee?
.... Ik weet het ook niet
Bij mijn DVD speler staat macrovision al uitgeschakeld maar bij mijn videorecorder nog niet, dus als ik nu van video naar video wil dan gaat dat niet.
Damn... Das nieuw voor me. Ik heb altijd gewoon gedubbed in de hoogtij jaren voor vhs. Geen idee wat je daaraan moet doen... Andere video kopen?
.... Ik weet het ook niet
Nee, het signaal wat word uitgezonden door een vhs band (koop of huurband) is niet zomaar over te nemen, dit kan wel met een oude video recorder maar niet met een nieuwe.
Dus als iemand weet waar de kastjes voor niet al te veel geld te koop zijn?
Dus als iemand weet waar de kastjes voor niet al te veel geld te koop zijn?
Verwijderd
De truc hiervoor was toch dat je de ene video met coax op de tv aansluit, en dan met scart de andere video op de de tv aansluit. En dan dus met die tweede video het tv-beeld opneemt? Of vind je dat te veel kwaliteitsverlies?Op donderdag 03 mei 2001 19:45 schreef Joris Spierings het volgende:
Bij mijn DVD speler staat macrovision al uitgeschakeld maar bij mijn videorecorder nog niet, dus als ik nu van video naar video wil dan gaat dat niet.
Pagina: 1