Hoi!
Ik heb een probleem met de surround mixer van de SB Live! 5.1.
, en dus met al het geluid.
Als ik in de Surround mixer die luidsprekertest doe, dan zegt een stem " linker kanaal, rechter kanaal" bij 2 speakers, "links voor, rechts voor, links achter, rechts achter" bij 4 speakers, etc.
Maar terwijl die stem dat zegt, blijf ik het geluid uit alle speakers horen. Dus "links voor" moet alleen uit links voor komen, maar ik hoor t over alle vier.
Het lijkt dus allemaal mono te klinken.
Ik heb de kaart aangesloten op mijn midiset, via de lijn-uit.(2 speakers)en nog twee "self powered kleine pc speakers op de lijn uit-achter, om 4x te testen.
Alles zit goed aangesloten, dat weet ik zeker.
Hoe kan dit nou
Ik heb geen IRQ probs, draai op win98se, op een cusl2 mobootje.
Heeft iemand anders hier ook last van ?
Ik hoop wat te horen, bedankt alvast!!!!!
Airhead
Ik heb een probleem met de surround mixer van de SB Live! 5.1.
, en dus met al het geluid.
Als ik in de Surround mixer die luidsprekertest doe, dan zegt een stem " linker kanaal, rechter kanaal" bij 2 speakers, "links voor, rechts voor, links achter, rechts achter" bij 4 speakers, etc.
Maar terwijl die stem dat zegt, blijf ik het geluid uit alle speakers horen. Dus "links voor" moet alleen uit links voor komen, maar ik hoor t over alle vier.
Het lijkt dus allemaal mono te klinken.
Ik heb de kaart aangesloten op mijn midiset, via de lijn-uit.(2 speakers)en nog twee "self powered kleine pc speakers op de lijn uit-achter, om 4x te testen.
Alles zit goed aangesloten, dat weet ik zeker.
Hoe kan dit nou
Ik heb geen IRQ probs, draai op win98se, op een cusl2 mobootje.
Heeft iemand anders hier ook last van ?
Ik hoop wat te horen, bedankt alvast!!!!!
Airhead