Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
The "real" Champ will always be The Champ
-Half-Life
-Team Fortress Classic
-Counterstrike
-Age of Empires 2
en binnekort TF 2.......
TS suckt, godverdomme nog wel gekocht omdat een vriend van me zei dat ie niet te copieren was en ik m meteen wilde hebben toen ie uitkwam... Hij si wel mooi enzo, maar de gamaplay van Starcraft is gewoon topverslavend enzo!
Beta 4 is nu uit op een aantal servers.
Kicks heavy ass!
Verwijderd
Verwijderd
Meestal op Xs4All, demon en Gamepoint servers als 'Quakie'.
Weet iemand toevallig nog meer nederlandse servers voor halflife?
Gamepoint en Xs4all enzo zijn vanwege mijn fijne Quicknet een beetje rot te bespelen
HT-addict in spe
Verwijderd
Hebben we het er ook al eens over gehad... Het lijkt mij erg phat zo'n GoT clan.
De spellen die ik speel:
- Quake3
- Rogue Spear
- Half-Life (o.a. TFC en C-Strike)
- Unreal Tournament (soms)
Ik speel het opwat maar net de snelste server is. GameSpy!!
Maar het lijkt met wel tof er een GoT gaming clan wordt opgericht......ik ben voor!
Verwijderd
HalfLife TFC en CS
Quake2
Quake3 Arena
UT komt nog wel aan orde.
Ik heb wel zin om clan-lid te worden. Ik kom toch veel op Tweakers.net!
Kees
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik speel veel Q2, maar zit al in een clan. Af een toe meeraggen moet best kunnen
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Ik zelf zit nog niet bij een clan en ben helemaal bezeten van Counterstrike!!!!!
Als er wat gebeurt, ben ik van de party!!
This space is for rent!
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
NEWSFLASH!!!
De GoT-Clan is zojuist ingeschreven op ClanBase. Ik moet nog een bevestigingsmailtje krijgen van die lui, dus niemand kan zich nog inschrijven. De spellen waarin we mee gaan doen zijn:
- Quake 2
- Quake 3 (Q3Test en Q3Arena met de release natuurlijk)
- Half-Life
en last but not least:
- Unreal Tournament
Voor strategiespellen zoals StarCraft oid, moeten we nog wel iets verzinnen, ook is Rogue Spear en Tribes niet op ClanBase mogelijk.
Maar, laten we zeggen dat het nog allemaal erg "beta" is, hier komt natuurlijk wel het een en ander aan organisatie bij kijken
codename: FranZBauer..
HT-addict in spe
ik speel weleens q2 (ja sorry, enige schietspel wat ik ginstalleerd heb) en ik vind het best leuk. ben absoluut niet goed, dat zeg ik erbij. maarre.... als imeller meedoet, hoeft de rest al geen fuck meer te doen, die knalt iedereen in zijn eentje wel verrot
mijn framerate is best te doen: 1024*768 = 95 fps (en NEE, GEEN ATHLON OF PIII, gewoon een zielig geöc'ed p2tje met een leuke tnt2
Quake2
Quake III
Halflife
Unreal Tournament
[T.N]Firefox at your service!
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Helaas ben ik geen held met HTML en al helemaal niet met graphics, dus als er iemand is die het leuk zou vinden een page te maken voor de clan, neem dan ff contact met me op
[ Voor 98% gewijzigd door _eLMo_ op 08-02-2018 14:30 ]
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
[ Voor 98% gewijzigd door _eLMo_ op 08-02-2018 14:30 ]
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
(alleen nog ff een goeie nick verzinnen, dennism is dan ook niet alles)
(damn nog steeds junior member , je kan wel zien dat ik meer in de tjet box ben dan hier
Verwijderd
Q3A wil ook wel cool wezen, dus daar doe'k ook aan mee.
K'ga es ff tjekken of die clan al operationeel is
GoT forever!!!
Die Bitch!!!
HT-addict in spe
Jouw logootje zag er trouwens wel koel uit.
En nog de laatste vraag aan iedereen:
Hoe moet de clan heten? wat vinden jullie het mooist?
- [GoT] Gathering of Tweakers *duh*
- [T.N] Tweakers.Net *duh*
- [DPC] Dutch Power Cows
- [CTN] Clan Tweakers.net
meer kan ik er ff niet bedenken
HenkyDoodle: ...
Die dingen die jij noemt, staan trouwens op ClanBase, dat hoeft niet nog een keer op de hp te staan
Maarre ik vind DPC wel de beste naam
DPC of RC5 vind ik wat suf, alhoewel iedereen eraan meedoet(toch?) heeft het eigenlijk niet al te veel met een game clan van tweakers te maken.
RickJansen > als jij de GoT al aangevraagd hebt bij CB lijkt het me handig dat je gewoon leden gaat adden
Momenteel speel ik alleen Q2, maar in de toekomst gaan daar zeker Q3 en UT bijkomen.
Ook lijkt Daikatana me wel tof.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Pas als ik bevesteging van ClanBase heb, kan ik members gaan adden. Laten we trouwens een tweede thread starten, deze duurt al aardig lang
Half-life
UT
en misschien Q2/Q3, maar dat hebbik niet op mijn comp op het moment..
Maar doe eerst maar Half-life en UT, zoveel tijd heb ik niet.. Heb ook al een tijdje niet gespeeld, ik ga maar weer eens oefenen
Ohja naam -> GoT ..
Mijn nick -> RemCOW
we meoten natuurlijk een homebase hebben om bv. te oefenen.. (server) .. dus zul je iemand moeten hebben met een VETTE inet verbinding .. nu weet ik (denk ik) wel iemand die wel een stukkie van zijn bandbreedte aan ons (koele tweakers
trouwens als ik het dus voor elkaar kan krijgen met die server.. dan kan ie 24/7 tot onze beschikking staan.. (en ev. ook private.. )
dus.....................
Best wel koel dat de GoT-clan plannen eindelijk vorm beginnen te krijgen ..
heheh .. useless.
HT-addict in spe
Ik wil best nl. wel eens mee doen, maar heb niet veel tijd.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Ik vind het verder wel erg tof dat er nu zo goed op gereageerd wordt.
Ik ga gelijk mn nick in HL Counterstrike aanpassen!
Verwijderd
Verwijderd
We pakken ze in!
Goose.
Verwijderd
en mij heb je
echt een kei goed idee
Kijk maar eens op http://counterstrike.tweakers.net
Die url is ook gelijk hun CS server.
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Wanneer kunnen we deze verwachten?
En wordt het dan een CTF of DM of DOM (he wa's da?
Ikke wil wel meedoen met de UT clan, al heb ik een hele lange tijd geen UT meer gespeeld..
Clanbase ID is 107326
Verwijderd
binnenkort ga ik trouwens een linux bakkie in elkaar stouwe en daar een dedicated van maken met custom maps voor de verandering (geloof me de geselecteerde zijn goed want ik wil kwaliteit
ik post wel als ie klaar is
Verwijderd
Wat zijn de sites??
Clanbase misschien??
Verwijderd
over cheaters wil ik het liever niet hebben.. (net een dikke rel erover gehad..)
d007: nu op counterstrike.tweakers.net:27017
je moet maar eens kijken op http://counterstrike.tweakers.net/news voor de nieuwe server en welke poorten etc